14 Mart 2010 Pazar

bayan kuş...

Bizim evin baykuşu benim. Herkes yatıyor ben ayaktayım. Aslında bu hafta başından beri bende tavuk moduna geçtim, geçirildim. Kardeşim bir spor mağazasında (reklam olmasın :p )işe girdi ve ilk birkaç gün erken kalkmaya alışmanın verdiği stresle benimde uyumamı istedi. Bende bilgisayar yerine radyoya sarıldım. Radyo dinlerken uyuyakaldım ki hiç sevmem telefon yanımdayken uyuyakalmayı. Telefona zarar vermek bir yana, kendimde olmadan kendimden geçmeyi sevmem. Sevgiliyle ilk zamanlarda konuşurken bile uyuyakalmışlığım var. Ayıp yani :) Bu nasıl bir kendini bilmezliktir sorarım kendime. Bu durumda evin baykuşu ünvanımı da geri veriyorum. Baykuş kuşu değilim.

İçimden yazmakta gelmedi hiç ama kızdım kendime, uyuşukluğuma. Hadi dedim bi ses vereyim :)



Bugün kendimi doğaya salmak istiyorum umarım bir mani çıkmaz, hava bugünkü gibi olur. Sessiz sessiz oturup, kuş sesleri dinleyip, güneşimi almak istiyorum. Yeşil başlı gövel ördek görmek, fotoğrafını çekmek istiyorum. Ama sessiz olsun lütfen ortam :)



Kahve içmeyi özlediğimi fark ettim bugün misafire yaparken ama içeceksem kafeinsiz olmalı. Kafein feleğimi nasıl şaşırtıyor görseniz korkarsınız. Kahveye karşı bir dokunun, bin ah işitin benden. Aman durun ne dokunun, ne işitin :)

Bu arada ben 10. kilomu da verdim çoktan. Hatta bi 500gr daha verdim farkında olmadan. 60'ın altına indim. Nasıl olsa veriyorum diyip çikolata yeme özgürlüğüme kavuştum. Artık canım yemek istiyor, eskiden istemiyordu. Birde çok sık acıkıyorum. Bu bana göre çok, anneme göre az yememden kaynaklanabilir. Göreceli tabi. Demekki az az, çok öğün yenince oluyormuş ama bunu on kilo vermeden önce söylendiğinde gülüyordum nasıl olacak diye, oluyormuş işte. Birde 2 sene önce giydiğim bir elbisemin içine bile bol geldim, evlere şenliğim. Hafiflemek güzel şey. Herkes umduğu kiloda olsun inşallah.

İyi ki yazasım yokmuş :)

Herkes harika bir pazara uyanır umarım. Çook keyifli bir gün diliyorum hepinize :)

5 yorum:

  1. senin 70 kilo olduğunu düşünmek çok zor, aklımda hep çıtıpıtısın. kandırıosun mu yoksa beni?

    YanıtlaSil
  2. yok canım kandırmıyorum :) bende düşünmemeye çalışıyorum o halimi. ama şu halimle de çıtıpıtı dan uzağım Damlocanım. İriyarı da değilim almanlar gibi ama ortalama bişeyim. sen öyle düşün beni.

    YanıtlaSil
  3. 10 kilo mu verdin! bravo sağlığına dikkat et daha fazla verme ve bir daha geri alma o kiloları..
    kendimde olmadan kendimden geçmeyi sevmem demişsin ya çok güldüm ona ben :) sevgiliyle konuşurken uyuyup kalmana da:)))))))

    YanıtlaSil
  4. valla verdim gitti :) 6-7 ayda filan verdim Seyhancım. 2 aydır da korka korka koruyorum :) hep çok fazla yediğimi zannedip korkarak tartıya çıkıyorum, ama aynı :)

    ah sorma, mesajlaşırkende çok uyudum ama konuşurken nasıl uyur insan yahu dimi :DD

    YanıtlaSil
  5. Neee, 10 kilo mu? Ben de vermek istiyorum, ühüüü...

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)