16 Mart 2010 Salı

eğer bir masal perisi girerse rüyalarına, mutlu dersin gül güzeli...

Etsy beni deli ediyorsun kuzum. Şu şahanelerdeki kullanılan malzemeleri buradaki incik boncukçularda göremedikçe daha da deli oluyorum. Ağız tadıyla ilham bile alamıyorum yahu. Hayran hayran bakıyorum sadece.

Hepsini hepsini istiyorum.

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

tık tık...

Tık tıklar aynı zamanda kalp atışlarım. Güzellikler görünce çok mutlu oluyorum :)

13 yorum:

  1. yaaaa pinkişş o kuşluuuu kapı süsü mü kiiiii biz yapamazmıyızkiii...cisdan daaa çok güzelmişşşş yaaawwwwwww:):)

    YanıtlaSil
  2. O zaman seni Tahtakale' ye davet edelim tatlım, hepsinin malzemesi var orda :))

    YanıtlaSil
  3. --> kapı süsü Pofiş çok şeker :) yaparız herhalde :D

    --> tek umudum orası zaten Nihancım :) yazın İstanbul yolu gözüktü, gelmişken kesin giderim :)

    YanıtlaSil
  4. Pinky cik, biz bunların hepsini yaparız, sende alasını yaparsın,hemde pembelerin en güzelini kullanarak, bu arada o çiçekli yüzüklerden var benim :)

    YanıtlaSil
  5. şu güllerden, cameolardan burada satılsa neler yapıcam İkiz Bebekcim ama yok, adamlar getirmiyor. bir tek accessories'de var kocaman güller burada :) benim tahtakaleye gitmem lazım. gül'e gül'e tak canım yüzüğünü :)

    YanıtlaSil
  6. Pinky pinky pinkyyy, canım ben Göksel'i biliyormuşum:) Hem de ne bilme, daha melodiyi duyar duymaz şarkıyı ezbere söylemeye başladım. İçim cız etti. Nerde bu çocuk cidden? Ne güzel söylemiş şarkıyı, özledim ortaokul yıllarımı. Hatırlattığın için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  7. rica ederim Çillicim, biliyordum bileceğini zaten :) insan bi anda hep bu şarkıyı söylermiş gibi söylemeye başlıyor :) şimdilerde İstanbul'da barlarda sahne alıyormuş sanırım. çok bilgi yok internette.

    YanıtlaSil
  8. my journal a bayıldım !

    YanıtlaSil
  9. düz bir not defteri birde Alice resmi bulup hemen yapmak lazım Seyhancım :)

    YanıtlaSil
  10. baştan ve sondan 5 ve altıncı sensin ki :D

    YanıtlaSil
  11. hep bir Cameo, bir Truvalı Helen olmak istemişimdir zaten Damlocanım :D

    YanıtlaSil
  12. Bunların hepsi gerçekten çok şeker!

    http://eighttwentyfive-tr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. hemde nasıl şekerler :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)