23 Mart 2010 Salı

gülmüyor yüzüm hayat zor oldu, güller susuz kurudu soldu...

Uyanmak istemiyorum sabahları. Gözümü yarım açıyorum sonra tekrar kapatıyorum ve anında derin bir uyku. Bu 5,10,15 kere tekrarlanıyor uzun süredir hergün.

Sınavlar yaklaştı, kalbim ağzımda. Annem beni bilgisayar başında görünce kızgın bakışlar atıyor. Sadece üç numaralı bakışını atsa iyi tabi... Bende ders çalışmam lazım diye oturup masanın başına esnememeye çalışıyorum, sıkılmamaya çalışıyorum. Anlamadan okuduysam baştan alıp yine sıkılmamaya çalışıyorum. Dikkatim çok dağınıktır benim :(

Kalbimi herşeye ferah tutmaya çalışıyorum.

Ama yine en ufak bir araba sesinde yolun ortasında kalıveriyorum. Bu komşularda beni her gümbürtüleriyle deli edecekler. Köstek oluyorlar paniğime.

Ağlasam gözlerimin önündeki bulanıklık açılır mı ki?

Uykum, zihnimin bulanıklığı ve bu uyuşukluğum açılır mı?

Bir bayanla konuşmuştum bir yerde, o şöyle demişti; sabah nasıl uyanırsan günün öyle geçer. Bu sözü zaten biliyordum da hiç denememiştim. Denedim, gerçekten doğru. Kötü uyandığımda tekrar uyuyup iyi uyanmayı bile denedim ama değişmedi sonuç.

Bu sabah işte böyle kötü uyandım, yüreğim ağzıma geldi. Ondan herşey.

Buraya kötü şeyler yazmayacağım diye direniyorum ama bazen direnemiyormuşum demek ki.

Şimdi benim 10-12 gün kadar bu bilgisayara oturmamam lazım çünkü çok aklımı çeliyor. Dersime bakmam lazım.

Kendinize iyi bakın bilogcanlarım.

8 yorum:

  1. hay Allah, hava değişiminden mi diycem, ama sanırım değil

    YanıtlaSil
  2. güzel haberlerle dön o zaman. başarılar şimdiden ve inanıyorum ben sana: yapacaksın.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin Şeker Pembem. iyi olsun herşey.

    YanıtlaSil
  4. Al benden de o kadar pinky'lerin güzeli! Bugün berbat uyandım, bütün gün de öyle geçti:(
    Sen dersini çalış, sıkma canını bir şeye, bekliyoruz seni burada;)

    YanıtlaSil
  5. Canım stres denen şey böyle panik hallere sürüklüyor,sakin ol,güzel geçecek sınavların;)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim hepinize güzel dilekleriniz, enerjileriniz için :) Çalşıyorum güzel güzel :)

    Şimdi biraz uzun bir tenefüsteyim ama lavantamı ekip döneceğim kitaplarıma. öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin Pinkymisitim sıkma da canını mucx

    YanıtlaSil
  8. Sağol Edicim :) öperim.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)