7 Mart 2010 Pazar

gün güneşli, insanlar neşeli...



Hava biraz ısındı ama benim bahar uyuşukluğum baş gösterdi.

Bilmiyorum sıkıntılıyım bir-iki gündür. Hava değişiyor ya ona bağlıyorum işte neye bağlıyayım başka. Aslında sıkılmamam lazım yani çünkü yaz geliyor yavaş yavaş. Bakın seviniverdim şimdi :)

Evimdeyim, huzurluyum, evimi seviyorum, oturuyorum. Bugün bir hafttadır ilk defa avm gezdim, pekte memnun kaldığım söylenemez. Yeni sezonda her şey çok güzel çünkü :) Saymaya kalksam listem sığmaz buralara. Herşey bu kadar güzel olmak zorunda mıydı sanki? En iyisi indirimlere kadar beklemek. Hem şimdi alsam nereye giyiyorum, o kadar ısınmadı hava :) Ne güzel kendimi engelliyorum bakınız sayın seyirciler. Düşünceli evlat Pinky :) Hem bu havada ne işim var kapkapalı alışveriş merkezlerinde. Ayaklarımı uzatip denizi seyretmeliyim güzel bir parkta.



Gezerken gezerken bi mağazada bikinileri, birinde de parmak arası mis kokulu terlikleri gördüm. Terlikler bildiğiniz Barbie bebek gibi kokuyordu :) Sonra eve geldim Hawaiian güneş kremimi kokladım.

Hawaiian demişken aynı onun gibi kokan bir krem buldum kışlara şenlik. Adı
Queen Helene Kakao Yağı Losyonu. Mis gibi miss.. Kendini plajda hissediyorsun :) Yani koklayınca öyle oldum, sürünce nolurum bilemem. Koskoca dokuzyüzküsür gramlık krem bir alana bir bedava hemde 24 liraya. Sür sür bitmez :)

Bu da böyle hindistancevizi ve deniz kokulu bir yazı oluverdi :)

**Hindistancevizi dedim ama hepsi Hawaiian'in yüzünden. Yoksa bu kremin içinde zerre hindistancevizi yok :) Mis gibi kakao kokuyor. Ve ben hala denizde hissediyorum kendimi.

10 yorum:

  1. bayilirim hindistan cevizine bayiliriiim :) gule gule kullan pinkycim :) senin canin su kecelere sikilmistir yoksa yokhtur bisey yokhtur :) iptal et, yeni siparis vermenin keyfini yasa ;)

    YanıtlaSil
  2. Pinkycim burada dünkü havayı görseydin yazın geldiğini hiç düşünmezdin.Yağmur kapkara bulutlar,soğuk hava yetemedi kar bile atıştırdı.
    Bu sabah kalktım güneş var şaşırdım doğrusu.

    O yüzden pembe şekerim güneşin tadını çıkar,ısıtmaya bile başlamıştır sizi;))

    YanıtlaSil
  3. --> daha almadım kuzucum ama alıp keyfini yapmam yakın :) evet yaa keçelere çok sıkıldım :( başka biryerden vericem artık siparişi sanırım.

    --> Mart ayı işte bir öyle bir böyle Kelebeğim. bugünkü güneşin keyfini çıkar :) dün çok yakıcıydı hava, kısa kollu gezenleri gördüm :) başım bile acıdı bi ara güneşten :))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar sanslısın pinky:) denizi çok özledim:(

    YanıtlaSil
  5. çok kötüsün yaa..
    birde ayak uzatmış ohh ne ala :)

    yaşasın yeni sezon!
    herşey ne kdr güzel değil mi, ama ucuzladığı zmn almaktan vazgeçeceğimiz şeyler çoğu :)

    YanıtlaSil
  6. O patiler ne şahane durmuş öyle denize karşı:)
    Valla benim burnuma bile geldi kokusu, gelsin şu yaz, açsın güneş, daral geldi bana Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  7. yazın kötü başladı ama sonra havaya girdin bile... ohhh! mis! :)

    YanıtlaSil
  8. şu dandik güneş kremleri var ya sarı akışkan bi şi en çok o beni sıcak yaz günlerine götürüyorrr.

    YanıtlaSil
  9. --> biraz şanslıyım sahiden Mercancım :) allah kavuştursun senide denize :)

    --> keyif yapmayı seviyorum Seyhamcım :) o cicilerde bi ucuzlasın biliyorum ben yapcağımı.

    --> çok çabuk değişirim Sibelcim. İkizlerin en fena huyu :)

    --> bilemedim ben onu ama ne güzel oluyor dimi yaza gitmek gelmek Damlocanım :)

    YanıtlaSil
  10. vallahi hergün dua ediyorum zaman çabuk geçsin de yaz gelsin diye, patilerim denizkızı kuyruğu olsun diye Kutucum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)