15 Mart 2010 Pazartesi

güneşli ve mutlu...

Dün şahane bir gündü. Gökyüzü çok açıktı ve güneş çok yakıcıydı. Ceketimin içine sadece kısa kollu tişört giyerken üşürüm diye endişelenmiştim ama o ceket çok durmadı üstümde. Hatta şöyle anlatayım kolumda bilekliğimin izi bile çıktı.



Uzun zamandır böyle doğaya salmamıştım kendimi :) Sessizliği, sakinliği, doğayı ve parkı çok özlemişim. Doğa, kuşlar, çiçekler ve vakvaklarda beni özlemiş olacaklar ki güzel güzel poz verdiler bana.


Kayaların arasından açan azimkar çiçeklere azimlerinden ve güzelliklerinden dolayı yine hayran kaldım.



Mimozalar bahara uyandı uyanacak.



Aaa birileri uyanmış, pıtır pıtır açmış.



Ne tür olduğunu bilmediğim bir kanatlı konmuş sarı çiçeğe. Arıların hızına yetişemediğimden bu türle idare ettim :)



Bebişim beniiim.

Ne zaman kuş fotoğrafı çeksem heyecanla anneme gösterirken böyle dediğimi farkettim.



Denize bayıldığımı duymayan kalmamıştır sanırım. Peki sonsuz denizi rüyamda gördüğümde neden bana kabusmuş gibi geliyorki. Çok saçma bir bilinçaltım var. Neyse siz onu boşverin de falezlere, denize girenlere, güneşlenenlere bakın :)




Aman da aman çil horoza bakın. Kaçırmasınlar, damdan dama uçurmasınlar seni çilli bombom.



Ve tabiki vakvaklarım. Çocukluğumdan beri hep bu parka gelirim ama hiç havuzu boş görmemiştim. Neredesiniz vakvak kardeşleeer.



Yeşil vadiye pikniğe gitmişler.



Havuzda yeşil başlı gövel ördeğe kalmış.

video

Gözleri mavi mi ne?



Bu güzel ördekle postumu noktalarken herkese güzel, güneşli ve mutlu bir hafta dilerim :)

9 yorum:

  1. belkim Mayıs'ta Göynük'e gelicem... :))))

    YanıtlaSil
  2. pinky şahane! yani o güneşi üserimde hissettim bildiğin. kalbimize gökkuşağı doğdu vallahi.

    YanıtlaSil
  3. Of of of mavi sulardaki yelkenliye bayıldım müthiş güzel bir foto insanın içi açılıyor bakınca ;)

    YanıtlaSil
  4. --> aa hadi bekliyorum Sibelcim :) havada şahane olur mayısta ;))

    --> :) çok sevindim o hissi verdiğime Damlocanım :)

    --> Yaz seversin sen tabi :)

    --> o yattakiler ne neşeliydi, ne iç açıcıydı görmeliydin Balıkcım. Şarkılı türkülü falezleri inleterek geçtiler :))

    YanıtlaSil
  5. Pinky'cim ne güzel fotoğraflar bunlar. Yaz kapıda, ne şahane:)

    YanıtlaSil
  6. Buraya güneş gelse de sıcağı daha gelmemişken bahar uyanmaya çalışsa da uyanamamışsa sen bizim yerimize böyle gezer fotolar çekersen biz mutlu olmaz mıyız?

    Oluruz hem de çok mutlu oluruz:)

    YanıtlaSil
  7. Resimler çook güzel ama kıvırcık şaçlar ayrı güzel.. :))

    YanıtlaSil
  8. --> bugün mart kapıdan baktırır durumu var burda ama yinede kapıda olan yaz tabi Kutucum :)) kışkış kış, kışkış..

    --> isteğim size o sıcaklığı yaşatmak zaten Kelebeğim. mutlusun ya daha mutluyum şimdi :) öperim :)

    --> teşekkür ederim Mervecim :) lülelerimi de saldım doğaya :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)