8 Mart 2010 Pazartesi

kırmızı başlıksız gün...

Oscar'ı seyredecektim sözde ama tam başlayacakken pes etti gözlerim. Kırmızı halı çilesine dayandım. Sarah Jessica Parker'a yine bakamadım. İyi kadın, hoş kadın da korkuyorum ben bakmaya. Gözlerinden ışın çıkacak gibi bakıyor. Madonna ve Angelina Jolie gibi olan kollarına hiç girmemeyim. O daha çok korktuğum bir unsur. Aşırı spor iyi birşey değil zannımca.

Sabah kötü haberlerle uyandım. Halbuki güzel bir gün olmasını ummuştum.

Sonra menopozlu bir insandan beter oldum. Ateşler bastı, terledim, soğudum, üşüdüm ve yine terledim. Derken midem sancılara daha fazla dayanamadı.

Bir şey yiyemediğimden yorgun duştüm. Türk filmi izlerken uyuyakaldım.

Şimdi gözlerim şiş. Beynim allak bullak. Haberleri seyredemiyorum, dayanamıyorum. Böyle işte.

Birde kadınlara hakları olan saygı ve sevgi her gün verilmeli. Böyle şeylerin tek bir güne sıkıştırılmasını sevmiyorum. Kutlanan şeyin normal yaşamda da bir yeri olmalı. Yoksa yılda bir gün kutlansın, geriye kalan her gün çeşitli şiddetler görsün, düşüncelerine önem verilmesin, kadın diye aşağılansın. Nerede kaldı kutlanan şey?

10 yorum:

  1. Haklısın pembe pamuk şekerim.Nasıl oldu miden iyi misin şimdi?

    Kadın olduğu için hor gören o kadar çok kadın var ki.

    Haberleri izlerken yüreğim sıkışıyor.Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi biraz daha iyiyim Kelebeğim. yemeye başladım az az.

    evet Allah yardımcıları olsun. Artçılarda durur umarım.

    YanıtlaSil
  3. kıyamam ben pamuk şekerime yaa...
    şimdi nasılsın minnoşum benim...
    bende çok üzüldüm haberlerde gördüm de ve yuh dedim bize adamalar 8 9 la sallanıo anca 250 kişi hayatını kayvederken biz 6 şiddetli depremde yerle bir:(
    çok üzücü allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  4. Pinky'cim ne oldu sana? Mideni falan mı üşüttün? Nasıl oldun, iyi misin şimdi?

    YanıtlaSil
  5. --> şimdi iyiyim Pofişim. sabaha kadar daha iyi olurum inşallah :)

    kerpiçten dolayı hep Pofişim ama toki ev yapacakmış kalan sağlara :(

    --> biraz üşütme var sanırım Kutucum. birazda pms. birleşince dayanılmaz birşey çıktı ortaya. midem bi süre birşey kabul etmedi. ama şimdi iyiyim canım :)

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun Şeker Pembem. iyisin di mi artık?

    YanıtlaSil
  7. sağol, iyiyim Sibelsanım. canım çikolata filan istediğine göre süper sayıyorum kendimi bugün :)

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun bebek şimdi nasılsın ve zannımcanı yerim.

    YanıtlaSil
  9. sağol kuzum. şimdi iyiyim zannımca :)

    YanıtlaSil
  10. MİNNOŞ ÖDÜL YOLLADIM SANA HABERİN OLSUN:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)