23 Mart 2010 Salı

mutluluk kuşun kanadında...

Son günlerde evden çıkmadığım zamanlarda bile mutlaka aşağıya inip posta kutusunu kontrol ettim. Yolunu dört gözle bekledim. Kaybolmasın diye dualar ettim. Ve sonunda geldi. Geldiğinde bir yere gidiyordum ve hemen açmadım. O mutluluğu eve erteledim kendimi zor tutarak.

Görkemciğimden geldi o kart cuma günü :)



O kadar güzel bir his ki yalnız ben hisstmemişim Damlocanda hissetmiş ve yazmış. Bir hafta önce O'nun elindeydi. Çok gülümseten birşey bu. Sadece resimlere bakınca, yazdığı beni çok duygulandıran güzel şeyleri okuyunca gülümsemiyorum. Resmin üzerinde farkettiğim parmak izinin daha gerçekçi hissettirmesine daha bir gülümsüyorum :)

Çok güzel bir gelin oldu bizim pembe ayakkabılı kuşumuz. Fotoğraflar çok güzel, çok tatlı biliyorsunuz. Ama elimde onların olması daha da güzel bir duygu. Artık yatmadan önce okuduğum kartlara ve notlara resimlerde eklendi :)

Çok teşekkür ederim Görkemcanım, çok mutlu ettin beni. Sana şimdilik en kocamanından bir öpücük, bir de yeni şakayığımın fotoğrafını gönderiyorum. Seversin değil mi Canimu :)





**Çiçek coşturan vitamini verdim ve sahiden katmer katmer coştu çiçeğim. Bilemiyorum belkide sevdadandır :) Çiçeğe sormak lazım

5 yorum:

  1. ay kuzucum ne güzel geldi sonunda daha fazla sen merakta kalmadan...

    farkettiğin o gerçek beni çok duygulandırdı:)
    beni de öyle sev hadi:)

    YanıtlaSil
  2. Mırr son kısma bayıldım hele aşk tadında yaşa hep kuzum

    YanıtlaSil
  3. --> evet gelmeseydi bütün postaların topladığı PİM var oraya gidicektim. Senide öyle seviyorum Pofişim :)

    --> Hepimiz öyle yaşayalım Edicim :)

    YanıtlaSil
  4. bana da geldi pembe ayakkabılı gelinin resimleriiii :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller dimiii :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)