2 Mart 2010 Salı

Pofidik hediyeler...

Adı gibi Pofidik şeker O. Pofiş pofiş geliyor sesi :)

Bana sadece aldığı fırçalardan gönderecek zannediyordum ama şöyle şeker bir paket geliverdi bu sabah.



Paketi açmadan önce fotoğrafını çekiyorum ya, o nasıl zor bir süreçtir anlatamam size. Açamıyorsun,makineyi almak için koşturuyorsun, bekliyorsun, meraktan çatlıyorsun...

Açınca içinden çıkanları tek tek seviyorsun :)



Sihirli rujum (beyaz ama sürünce pespembe oluyor ve çook kalıcı), şu anda bitmişleri bilgisayar masamın yanında duran sakız ve şekerimin aynısı (kardeşim biliyor muydu abla dedi, kahin o dedim), sıcak çikolatalarım, zeytinyağlı, mis kokulu el kremim, pembiş keçe kuşum, çilekli şahane kokulu vücut peelinglerim, minik uğur böcüğüm, çiçekli lifim, içi kalpler dolu Pofiş fermanım veee yumuşacık, şeker gibi fırçalarım oldu beniiiim :)

Birde buradan teşekkür ederim Pofişciğime ;) Çok beğendim hepsinii...

8 yorum:

  1. şeker kuzum benim:)

    tekrar güüüleee güle kullann:):)

    ay ben senle konuşmayı özledim:):)

    fena sardım işimiz kötü:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan pembesi bol cicilerini;))

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle o bir pofiiiiss :)) sen yasa cok yasa pofis :) gule gule kullan pinkyciiim :)) sihirli ruju ben de gormek istersim sadece gormek :D

    YanıtlaSil
  4. --> Pofişiim, bende özledim :)

    --> teşekkür ederim Kelebeğim :)

    --> göstereceğim daha sonra. görmen lazım çok şeker Canimu :)

    YanıtlaSil
  5. külü külü kullan minkyy :D

    YanıtlaSil
  6. tişikkürler bebeem :)

    YanıtlaSil
  7. Pofidik bizi de gorsene :)))
    Saka tabiki gule gule kullan hepsini cok guzelmis pinky

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)