22 Mart 2010 Pazartesi

radyasyondan koşarak kaçmayan Pinky...

Evet o benim. 18 yaşını geçtiğimden ve hamilelik gibi bir şüphem olmadığından annemin yanında rahatça dolaşıyorum, kaçmıyorum. Zaten 24 saat içinde vücuttan doğal yollardan atılacakmış.

Anneciğime bir tetkik için radyoaktif madde verdiler, adı Talyum. Kalp damarlarını inceliyorlar. Kalp hastası değil ama bu ara genel bir muayene oluyor. Her şey yolunda mı öğrenmek için. Çalışırken işi bırakıp hastaneye gitmek gibi bir lüksü yoktu. Biz hastalandığımızda bile kendimiz giderdik hastaneye. Neyse unutalım onları, devletin işi yürüsün. Her şey yolunda şimdi ama işte hastane ortamı, yorucu ve sinir bozucu. Allah sağlık versin herkese.

Radyasyon kaçmak deyince Cem Yılmaz'ın şu esprisini izlemezsek olmaz.

5 yorum:

  1. cok iyi yapmissiniz Pinkycim, umarim bi terslik cikmaz

    YanıtlaSil
  2. şimdilik açıklanan tetkikleri iyiydi. bundanda umutluyum Görkemciim aklıma kötü bir düşünce gelmiyor nedense. aklıma gelmezse başımada gelmez diye umuyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. gelmeden geçmiş olur inşallah. her durumda gülebilen pinkinin göslerinden öberim.

    YanıtlaSil
  4. Sonuçlar iyi olsun, Pinky radyoaktiviteye karşı dursun;)
    İmza: Slogancı Kutu

    YanıtlaSil
  5. --> inşallah Damlocanım. bende öperim canım :)

    --> inşallah Kutucum. ben nükleer tıptan faydalanan bir radyoaktivistim artık :) bu ne perhiz bu ne lahana turşusu dimi.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)