31 Mart 2010 Çarşamba

yeminimi bozdum uleeyn...

Buna yemini bozmak değil de ses vermek diyelim. Bi 'ce-e' deyip kaçayım ben yine.

Özledim seni blog. Bir karikatür koyayım, neşemizi bulalım.



Tweety gibi sallana sallana çalışıyorum. Aynı yerleri tekrar tekrar okuyorum. Anneciiim ben tweety mi oldum yoksa? Ne sevimliiii.

Uykulu gözlerle dönüp rüyamdan sayıklıyorum anlamlı anlamsız. Hemde sanki kitap önümde ve okuyormuşum gibi, sular seller gibi.

Beynimi su bastı. Nerde bu devlet, bu belediye?

Ayrıca;

Bir çağlada bir solucan bulmaktan daha kötüsü nedir blogcanlar sorarım size?

cevap veriyorum: yarım solucan bulmak. böğğh :)

Yaşanmış bir gerçektir bu. Yook yok ben yaşamadım. Yaşayan kişi solucanı tek parça halinde görünce kendini kutlamış ve bunu söylemiş. Bravo ona.




Kaçtım :)

3 yorum:

  1. başarılar sana şimdiden Şeker Kız. bekliyoruz dört gözle seni :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki 'cee' dedin Pinky'cim, sen çalışmaya devam et ama arada da ses ver lütfen:)

    YanıtlaSil
  3. :) öperim ikinizide :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)