9 Nisan 2010 Cuma

ağrıdı dişim nanay, çok içmişim nanay...



Sadece dolgum kırıldı sanıyordum ama yanılmışım. Kanal tedavisi uygulandı. Ağrı sızı hiçbir şey hissetmedim de bir saat ağzımı açmak yormuş. Halbuki doktor dinlenmek istediğinde söyle bekleyeyim dediğinde gıkım çıkmamıştı. Ağzımın kenarı zedelenmiş artık. Neyse geçti, oldu da bitti. Bir de doktor inceden kızdı 'bir daha sürprizle karşılaşmak istemiyorsan kontrole gel' dedi. Diş mevzu bahis olunca yumurta kapıya dayanıncaya kadar bekleyen bir insan olduğumu söyleyemedim.

Yine erken gittim aslında. Hiç ağrı filan hissetmeyince erteledikçe erteledim. Ah kafama ah... Kardeşimin diş ağrısı bahanesiyle gittim. Onunda dolgusu kırıldı sanmıştık ama onunki de kanalmış.

Bir de her diş muayenemde sinir olduğum bir şey var, adı salya. Hani korkunç görünümlü vızt vızt bi alet (beynim oyuluyormuş gibi hissediyorum o vızıttırgaçla) vardır ama onun suyla beraber çalışanı da var. Hıh işte o ağzınıza deli gibi su bırakır, o hüptürgeç filan bir işe yaramaz ve doktor tükür der. Tükürürken benim o tükürüğüm bir türlü bitmiyor. Iyyy demeyin yaa. Bende mi bir sorun var. Peçete meçete kar etmiyor. O salyalı tükürük neden beni rezil ediyor her seferinde :( Doktordan filan korkmuyorum, doktorum çok güven verici bir insan, melek gibi, eli hafif, muayenehanesi tertemiz. Doktora gitmekten korktuğum tek şey salyam.

Aman işte geçti gitti bu macerada.

13 yorum:

  1. kecmiw olsun:) bende nefret ederim o aletden.hele diwime dokunmasi iyice kotu ediyo.tuylerim uperiyo:(
    iyi bi doktorun oldugu icinde wanslisin ben daha bulamadim iyisini:(

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Aygün :) inanır mısın hala hissediyorum o aletin zırıltısını beynimde. inşallah sende bulursun süper bir doktor.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Pinkycimm, benimde dişçi koltuğuna oturduğum anda korkudan aykalrım havaya kalkıyor :) Çok komik oluyo :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun pink :)
    Aynı dertlerden senelerdir muzdaribim.O tükür olayında sana %100 katılıyorum ne berbat bir durum değil mi beni en çok sinir eden canımı acıtan oydukları alet o agzımda calıstıkça ya dilime değerse diye aklım çıkıyor.Şuan hem 20lik baş gösterdi hemde kanal tedavim yarım bekliyorum öylece:)))))

    YanıtlaSil
  5. --> Çok teşekkürler Nihancım :) aa geriliyorsun demekkii komikmiş :)) bende bugün sımsıkı sarıldığımı farkettim kendime. kendi kendimin elini tuttum sıkıca filan :))

    --> Teşekkür ederim sanada çok geçmiş olsun MissEinstein :) ah o dil mevzusunu unutmuşum. bugün bende dilime mukayyet olamayacağım diye çok korktum. oynatmayayım dedikçe ya oynarsa diye korkudan bütün dikkatimi dilime verdim bi ara :D

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun Şeker Pembem. Benim de gitmem lazım bu ara. Çekilmesi gereken bir dişim var ve ben onu çektirmedikçe diğer dişleri de çürütüyor :(

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Sibelcim :) Sanada geçmiş olsun. Git mutlaka ihmal etme. İhmale gelmiyor dişler onu anladım bugün.

    YanıtlaSil
  8. merak etme canım o salya herkeste var:s yalnız değilsinn... geçmiş olsunn

    YanıtlaSil
  9. sevindim :) hem sağlıkta ayıp olmaz değil mi Mercan, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. kuzum muzum geçmiş olsun, diş çok fena. hatta vücudun merkezi gibi bi şey nerdeyse.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler Damlocanım :) vallahi merkez değilse de yakın yani. beyne yakın ama :) yemek yemeye korkar oldum acıyacak diye. bir de çikolata fobik oldum. yersem anında dişlerim çürüyecek gibi bir hisse kapıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Pinky'cim geçmişler olsun... Bu diş mevzunda ben de senin gibiyim ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim Kutucuum. bu dişler zor işler. Allah çürütmesin :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)