4 Nisan 2010 Pazar

bir sınav stresinin daha sonuna geldik...

Nihayet bitti sınavlarım. Korktuğum gibi değildi ama o stres yokmuu. Hala stresten kalan etkilerle boğuşuyorum.



Stres eşiği düşük bir insan olan ben yine stresten uçuk çıkardım, boynum boğazım tutuldu, ilk defa başım ağrıdı, egzantrik rüyalarım oldu, saçımın içinde tanımlanamayan tomurcuklar baş gösterdi. Böyle böyle hafifçe atlattım durumu. Birkaç gün dinlenirim bir şeyim kalmaz.

Sınavlar çekilmez şeyler benim için. Bilmiyorum sınavlara bayılan var mı var mı ama ben hiç sevemedim. Sınav günü daha da çekilmez olan şeyler de var. Mesela;

Sınav yeri: Genelde mutlaka bir tanesi şehir içinden çok uzak bir yerde oluyor ve hiç gitmediğim bir semtte oluyor. Gidecek vasıta bulması ayrı dert, vasıtanın içinde balık istifi bir şekilde durmak ayrı dert.

İlköğretim sıraları: Hiç sığmıyorum. Aynı şekilde oturup yorulmayacağımı bilsem sırayı dizimin üzerine alacağım. Bacaklarım sığmıyor yan oturuyorum bu seferde dere kenarında su içen ceylan gibi eğilmekten boynum tutuluyor.

Önümde veya arkamda oturan şahsın parfümle banyo yapması: Bir parfüm herkese güze gelecek diye bir kural yok değil mi. Bir keresinde dershane sınavındaydım. Ön sıramda oturan kız şekerli kuru fasulye gibi bir koku sıkmıştı. Ama nasıl iğrenç bir koku öff, aklıma geldikçe hala midem bulanıyor. Sınava filan konsantre olamamıştım. Camda açıktı, rüzgar estikçe koku burnuma gelmişti ve midem bulanmıştı.

Okul bahçesinde top oynayan çocuklar: Bunlar birde mahallenin çocuğu olurlar karşı apartmana annelerine bağırırlar. Duymadıkça daha bir hırsla. Çocuklarınızı dans pistinden uzak tutun lütfeen.

Dışarıda sınavdaki arkadaşını beklerken gürültülü muhabbet edenler: Bugünkü bir grup öyle bir muhabbet içindeydiler ki kendilerinden geçmişlerdi. Bugüne saklamışlar içindekileri. Hayret bir şeyler. Birde bir gülüşleri vardı, tabiri caizini söylemeye elim varmıyor.

Trafik gürültüsü: Sabırsız insan çok. Birisi bir yayaya yanlışlıkla yol verse arkadakiler delirmeye müsait. Benimde gürültüye tahammülüm yok. Kornaya basma cezası burada da 350 dolar olsa keşke. Dünde okulun yanından otomatik anonslu bir halı overlokcusu geçti, dinledik mecburen.

Ne dertliyim değil mi? Ama dikkatim dağılıyor. Ne yapayım? Günlerce çalışmışım, stres olmuşum. Değer mi? Değer birgün inşallah.

Genel olarak güzel geçti sınavlarım. Leb demeden leblebiyi işaretledim. Sonuçlar gelince göreceğiz bakalım :)

Resimdeki kalemde 5. sınıftan beri benimle. Rotring modası vardı bir zamanlar. Benimkide pembeydi haliyle :)

7 yorum:

  1. yaa kuzucum benim inşallah hayırlısıyla biter okulun okulumuz:)...
    ben şanslıydım meleim ya gazi üniverstesin de 3.katta incin top oynuyodu biz sınavdayken rahattık keşke sende sessizlikte sakınce sınav olabilseydin...
    bu arada benim hiç öle uzun süreli kalemim olmadı:)
    her hafta yenisini alırdım kaybolurdu:)

    ay pinkiii ben naptım bidee sınava giderken salak ben herşeyi koy çantaya kalemliği koyma:):):)
    kalemsiz silgisiz gidiyordum ki son dakka da hatırladım diyorum bide bişileri unuttum ama ne?:):):)

    YanıtlaSil
  2. inşallah Pofişim inşallah :) 4 kere filan üniversitede girdim bende ulaşım hariç (tek otobüs gidiyor kampüse) rahattı ama ilköğretimler kabus :(

    bende sınav kağıdını almayı unutuyordum az kalsın :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun:)Umarım beklediğin sonuçları alırsın.

    YanıtlaSil
  4. Pinkyyy, geçmiş olsun tatlım ama ben hiç anlamadım. Neden sınava başka başka okullarda giriyorsun?
    Nasıl oluyor yani?

    YanıtlaSil
  5. --> Teşekkür ederim Hayat :)

    --> Sağol Nihancım :) ben açıköğretim okuyorum ondan başka başka okullarda giriyorum sınavlara. bitecek inşallah bu sene :)

    YanıtlaSil
  6. hadi inşallah geçersin bütün sınavlarını. bu kadar çalışmaya kesin geçersin bence :)

    YanıtlaSil
  7. inşallah Tibet'in güzel anneciği :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)