23 Nisan 2010 Cuma

bugün blogger'ın masasına ben otursam...

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı hepimize kutlu ve mutlu olsun Blogcanlarıım. En sevdiğim bayram bu bayram benim.

Hey gidi günler heey...

İlkokuldan lise 1'e kadar hiç sektirmeden bütün bayramlara katıldım. Stadyumdaki çocukları ne zaman görsem o günler gelir aklıma. Az beklemedik güneşin bağrında ama değdi.



Ortaokuldayken blok flüt grubunda ve korodaydım. İstiklal marşını bizim koro söyletmişti bir bayram. Bandoyla beraber ritm tutturup 'Ne Mutlu Türk'üm Diyene' diyerek caddeden geçmiştik, herkes bizi alkışlamıştı, güzeldi. Hiç bandoya giremedim ama zaten öyle bir çabam da olmamıştı. Yürümek bile yeterdi bana.

Neyse Pinky kaçar. Masamdan beklerler ;)

3 yorum:

  1. kız sen şurda olsan varyaaaa sıkardım her yerniii başlığınaaa bayıldımmm bi kereeeee:):):):):)

    otur hadii annem sen otur bugün masaya:)

    bayramımız kutlu olsun:):):):)

    YanıtlaSil
  2. ama flut sari kalmis senin pembeligin yaninda :))

    YanıtlaSil
  3. --> ihi :) şımartıyorsun beni kuzum. oturdum gitti Pofişim. öhm. Ankara'yaa deniz yaptıracaaam. blogger'aa havuz yaptıracaaam :)

    --> yaa evet Görkemkuşum. kırtasiyenin elinde bir tek sarı kalmıştı. niye pembe değil diye üzülmüşlüğüm var :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)