19 Nisan 2010 Pazartesi

gezdim, gördüm, eğlendim...

Şu anda kafam davul gibi ama tam uyumak için koltuktan kalkıp odama geldiğimde gereksiz bir enerji geliverdi. Yani bu hasta psikolojimi ben de anlamıyorum. Ölüp bitiyorum şu anda, burnum kırmızı, gözlerim şiş, ejderha gibi alev üflüyorum sanki ama enerjim var. Sinüzit oldum yine :( Saç diplerimi o kadar kuru tuttum, sakındım kendimi ve bütün kış hasta olmadım, şimdi bu güneşli havada hasta oldum. Hiçbir sebep yok yani bundan kızıyorum kendime. Şimdi googledan yardım alıyorum, sinüzitin bitkisel bir tedavisi var mı bakıyorum. İsveç şurubu diye bir şey gördüm, hayırlısı. Denerim belki yarın.

Bugün tıkalı sağ burnuma ve sızlayan sağ yanağıma inat park bahçe gezdim. Aslında her yer polen doluydu. Bilmiyorum iyi mi yaptıım, kötü mü yaptım. Amacım güneşe çıkmaktı, denizi ve doğayı görmekti. Şapşuuu..

Gördüm gördüm.

Güzel pembe çiçekler üstünde gezen obur arılar gördüm. Burunlarının dibine girdim dönüp 'napıyorsun sen' demediler. Çiçekler pek lezizdi sanırım :)



Banyo yapan temiz, pak kuşlar gördüm. Doğada en ayıla bayıla seyrettiğim şey kuşların banyo yapması. Tüylerini tombul tombul olasıya kadar kabartıyorlar. Sadece suda da yapmıyorlar, bazen toprakta yaparken de görüyorum :)



Ve yine görmezsem hatırları kalan ördekler gördüm beyaz beyaz.







Ve pusuda cıncık gözlü bir kedi. Yok yok panter :)



Gezintiye çıkmış ve kır kahvesine uğramış bir köpekcik. Sol alt köşede :) ( Odak o değildi yan masada oturan insanlar olunca :) )



Kimbilir neden kesilmiş bir ağaç :(



Uçan bir uçurtma. Ah ne zevklidir uçurtma uçurmaaak.



Beyaz yelkenliler gördüm masmavi sularda.



Yapay, yalancıktan bir göl ama içinde korkunç bakışlı ve tombik balıkları var beni korkutan cinsten. Yada ben balıklarla göz göze gelmeye korktuğumdan korkunçtur bakışları. Bana öyle geliyordur, bilemeyeceğim.





Parkın şıracısı.



Yanında da bozacısı :)



Böyle güzel bir gündü işte. Şimdi uyuyayım da enerji toplayayım, iyi olayım. Ve buradan sinüslerime de sesleniyorum; Sizi ciddiye almıyorum anacığım. Kaç kere aktınız gittiniz. Bu sefer de beni ele geçiremeyeceksiniz. nihahahaha :)

15 yorum:

  1. (Pinky) merci balım, öyle valla ama insan yalnız kalınca bir ağlıyor, bir içi yanıyor ki sorma gitsin. Hele o kapı gibi adamlar, dedem, baboşum, dayım yıllar geçtikçe gözümün önünde o dik duruşları yerine bitik halleri... dayanılacak gibi değil. Hasta yada bitik ne olursa olsun yaşasınlar da diyorum en sonunda valla gerisi yalan bu dünyada!

    Ayrıca banada bu haller oluyor şeker sanırım yatsak iyi olacak :) Birde senin şu pozitif hallerine hastayım şeker, hep gül emi Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. keçmiş olsun bozaci hanim :P:)

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim ne güzel resimler belli ki süpper bir gün geçirmişsin harika ya :D

    YanıtlaSil
  4. --> evet Edicim tahmin edebiliyorum yalnız kalıncaki düşüncelerini, duygularını. sevdiklerine hiiç konduramıyor insan hastalıkları, kötülükleri. hep iyi olsunlar, hep başamızda dursunlar istiyor. çok doğru gerisi yalan. Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin tüm sevdiklerine, sevdiklerimize.

    aslında kendi kendime kalınca pek pozitif olamıyorum ama yenmeye çalışıyorum bu huyumu. hayat gülünce güzel :) hep gülelim canım.

    --> Sağolasın Aygüncüm :) geçicek inşallah.

    --> eveet Balıkcım, çok güzel bir gün geçirdim. tam bir bahar havasıydı, en sevdiğimden :)

    YanıtlaSil
  5. Pinky'lerin güzeli, nazar mı değdi bakiim sana? Geçmişler olsun, iyileş çabucak:)

    YanıtlaSil
  6. --> ben bu satırları yazarken sen belkide nişanlandım :D Kutlarım, öperim Damlocanım :)

    --> Yok Kutucum doktor arabanın camından gelen rüzgar bile sinüzit yapabilir dedi bugün. Geçen hafta annem temizlik yaparken cereyanda kaldım sanırım :) Birkaç güne dipçik gibi olurum, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. benim pamuk şekerim bozacımı olmuşşş:):):)

    YanıtlaSil
  8. eveet hemde pembe boza :) hatta sesim çıksaydı boooza diye de bağırabilirdim :)

    YanıtlaSil
  9. bu gezintide hastalıpa değer ama :P:P
    hayatım şimdi nasıl oldun??
    sinüzit pis bir şey hep dikkat istiyor heep..
    bende var lanet olasıca :D

    YanıtlaSil
  10. değdi değdi :) şimdi düşündümde gitmeden önce daha az hastaydım Seyhancım :) şimdi bir de öksürük ve gıcık (hehe gerçek manada) eklendi ki bu daha çekilmez. toz yutuyormuşum gibi hissediyorum. aman uzak dursun bu illet senden, benden herkesten. sende daha iyisindir umarım :)

    YanıtlaSil
  11. burası neresi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  12. burası Antalya Kültür Parkı. Cam Pramit parkı olarakta biliniyor :)

    YanıtlaSil
  13. A aa cam piramite gitmiştim ama akşamdı böyle bir güzellikten hiç haberim olmadı ama gitmiş kadar oldum çok sağol fotolar için :)

    YanıtlaSil
  14. rica ederim. sevindim gelmiş gezmiş gibi olmana :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)