16 Nisan 2010 Cuma

harikalar diyarından kaçmış olmalısınız...

Görkemciğim'in harikalar diyarından çok şirin bir paket geldi bugün :) Nasıl güzeller, nasıl şirinler...

Önce tavşiler geldi zıp zıp diye :) Çok tatlılar çoook...



Sonraa güzel kurabiyelerinden göndermiş Görkemciğim bana :) Nasıl kıyarım şimdi ben bu güzelliğe.

Mini minicik bir saksı var gördünüz mü? Sadece saksı değil içinde tohumu da var. Ekeceğim ve bekleyeceğim yine merakla :)

Mini mini, güzel desenli mandallarım da çok şeker. Ben küçükken annemin vardı böyle mandalları, merakla incelerdim :) Eskiden bu mandalları çay bardaklarının kenarlarına takarlarmış herkes kendi bardağını bilsin diye :)

Ve bir de sevgi dolu, pembiş kağıtlarda notlarım var insanı mutlu eden :)



El işi çatallarım çook güzeller, çok orjinaller, bayıldım. Çeyizime kaldırıyorum hemmen :)

Leziz kanepeler için bambu sticklerim de var. Çocukken çok hevesliydim kanepe ve bisküvili toplar yapmaya, üstlerine kürdan batırmaya :) Kek, börek yapmayı sevmem çocukluktan geliyor. Yine yapmalıyım :)

Vee Merci çikolata. Çocukken teyzemlere çok gelirdi Almanya'daki akrabalarından :) Merci Görkemciğim çocukluğuma döndürdün beni :)



Ve yine teşekkür ederim güzel hediyelerin için Görkemciğim. Telaşla ve neşeyle bekledim, çook gülümsedim bugün :)

8 yorum:

  1. Ayy bayıldım tavşanlara ne ciciler öyle! hehe :)

    Hepsi çok güzel Görkemcan'ın güzel ellerinden çıkmış Pinkyciğime konmuş! :)

    YanıtlaSil
  2. uii ,ben o tavşanları yerim:)Hepsi çok şirin ,güzel günlerde kullan ve güzel günlerine eşlik etsinler:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan pinkicim, hepsi gerçekten çok güzel, çok ince.

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller pinky'cim... hele ki o tavşanlar:)

    YanıtlaSil
  5. ay o tavşanlar bir şahane süpper tatlılar yahu :)

    YanıtlaSil
  6. --> minicikler, çok ciciler Mervecim :) Görkemcan yine vurdu kalbimden :)

    --> hihi bende aynı tepkiyi verdim paketi açınca :)güzel dileklerin içinde teşekkürler Pandora :)

    --> teşekkürler Damlocanım. gerçekten çok ince Görkemcan :)

    --> evet evet tavşanlar çok fena :) ondan ilk onların fotoğrafını koydum. aa sen gezmiyor musun Kutucum, leyleğin kanadında mısın :)

    --> hemde nasıl tatlılaar Balıkcıım :)

    YanıtlaSil
  7. benim paketmde pek bi güzel di ama aç gözlerim tavşanlarda kaldı:(

    çok güzelller:)

    hasta olduğunu biliyordum tatlı kuzucum...ama bahsettim işte o gün senle son konuşmamızdan sonra anca yer yüzü görebildi malum yerlerim:)
    hep bi koşturmaca sevimsiz bir hastalık belası:(
    neyseki geçtti gitti...
    sende kendine çok dikkat et...emi güzel kuzum benim

    YanıtlaSil
  8. şimdi gördüm senin paketini de canım, güle güle kullan. ah buralarda olsaydı da gönderseydim bende sana tavşilerden. canlısından göndereyim mi :)

    üzücü, yorucu şeyler yaşamışsınız Pofişim. geçsin gitsin bir daha gelmesin. şimdi dinlenin annişinle güzel güzel.

    tamam daha çok dikkat edicem Pofişimm :) öperim..

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)