25 Nisan 2010 Pazar

hastayken saçmalayacak çok zamanım oldu...



Kızıyor annem her akşam bana
Neden deli gibi sarılıyormuşum sana
Başkaları ısıtamaz senin gibi
Giyemem pembe de olsa sen varken sweatshirtleri.

Bu şiir dün gece güzel battaniyeme itafen yazılmıştır.

Sinüzitti, faranjitti, tonsilitti, öksürüktü, aksırıktı derken güzelce yattım. 2 gündür başımı kaldırabiliyorum çok şükür. Bu arada annemle fermuarlı sweatshirt vs battaniye konuşmalarımızı hastayken de gerçekleştirdik.

Ama ben seviyorum battaniyemi. Yumuşacık, oyuncak ayıcık kumaşından :) Hava güzelken niye kat kat giyineyim ki? Sarılırım battaniyeme, büzülür otururum. Sonra hasta oluyormuşum falan filan. Benim bünyem hassas bir kere. Geçicek geçicek. Az kaldı hissediyorum.

12 yorum:

  1. hehe bende senin gibiyim yaaa:) hep annem azzarlar:| kecmiw olsun Inwallah cabucak iyilewirsin:)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun Şeker Pembem. çabucak iyileş tamam mı?

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun pembe ojeli kız :)
    battaniye de pembe.. şaşırmadım ki :)
    benim de polar battaniyem var yapışık yaşadığım, bi de odanın içi soğuk değil ki diyorlar, bana soğuk geliyo yahu size ne diyorum, sarınıp sarmalanıp yatıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun :) güzel şiir :))

    YanıtlaSil
  5. geçsin artık, geçirelim artık.

    YanıtlaSil
  6. --> anneler kıyamıyor sanırım Aygüncüm :) teşekkür ederim.

    --> tamam şeker Tibet'in güzel anneciği, iyi olucam hemen. kronikleşmiş sinüzitim ama yenmeye çabalıyorum.

    --> hiç şaşırtmam kii :) o zaman yaşasın sarılınacak yumuşak battaniyeler :) çok teşekkür ederim Sedacım.

    --> teşekkür ederim Denizcim :) battaniyede beğendi şiirimi :))

    --> hayydi gari geçsiin. gari de garii :)

    YanıtlaSil
  7. ama ama ben bu şiirii görmemişim:)
    çok özgün bi eser bayıldım:)

    iyileş gayriii pembe kuşum

    YanıtlaSil
  8. bu eserde duygularımı çok güzel anlattım battaniyeme :)

    bu seferki tedaviden sonra turp gibi olacağımı ümit ediyorum Pofişim :)

    YanıtlaSil
  9. kuzum uf olmuş ama ojesi de var, kız saksı yerim seni. öpsem iyi olsan he :))

    YanıtlaSil
  10. ojesiz çıkmam :)) iyi oluyorum galiba yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
  11. Pinky'cim iyileş çabucak:)
    Senin gibi her daim şık bir Pinky'e toslamış bu hastalık, büyük hata etmiş:D

    YanıtlaSil
  12. kaybetmem şıklığımdan birşey Kutucum, pembelere devam :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)