23 Nisan 2010 Cuma

su yoksa sevgimiz yaşatsın onları...

Görkemciğimin gönderdiği minik saksı ve tohumu vardı ya, işte onun içinde toprakta varmış. Toprağın fotoğrafını çekmeyi unuttum heyecandan ama şöyle anlatayım, topraktan yapılmış efervesan gibi bir tablet düşünün suyu görünce bu minik saksı kadar toprağa dönüşüyor.



Toprak şişince ekiverdim leblebi büyüklüğündeki tohumları ve güneşe koydum. Çiçek duamı yaptım :) İnşallah güzel Latin (Capucine) çiçeklerim olacak baktıkça Görkem'i hatırlatan :) İlerleyen günlerde minik yeşillikler görmek dileğiyle.



Çiçek demişken lavanta tohumu işim biraz üzücü biraz sevindirici ilerliyor. 5 tane filizden 3 tanesi duruyor. Geriye kalan 145 tohum utansın bence kendinden. Neyse kalan sağlar bizimdir :)



Ve yine çiçek demişken şarkımız Mirkelam'dan geliyor. Başlığı aklıma getiren güzel şarkı için tık tık...

4 yorum:

  1. benden de yine mi çiçek şarkısı gelsin o zaman bu miniklere :D

    YanıtlaSil
  2. amanın yine mi güzeliz, yine mi çiçek? :D

    YanıtlaSil
  3. Sadece pembe çiçeklerin satıldığı bir çiçekçi olsa, sahibesi de sen olsan ne güzel olur Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  4. beni bu en pembe, en şahane hayale layık gördüğün için teşekkür ederim Kutucuum :) pembe bir kitapçı-kafe açasım vardı emekliliğimde :) şimdi pembe çiçeklerde koyarım hayalimdeki dükkanın en güzel köşesine.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)