27 Mayıs 2010 Perşembe

ders arası güzellik molası...

Açmayacağım dedim ama açıyorum yine. İllaki internetten bakmam gereken bir şey çıkıyor. O arada iki tık tık geziyorum, bakıyorum :) Heyheyleri kovalıyorum.

Ojemden de hiç geri kalmıyorum, kalmam :) 2 sene önce küçük bir itriyattan aldığım kavuniçi oje geldi dün elime. Rengi çok hoşuma gitti de paylaşmak istedim.

Sonrada bir kuş kondu parmağıma...



Bu parmak nereye gitmek istiyor sayın seyirciler?



Markası Classics'miş ve Erkul kozmetik yazıyor. Bir kere gördüm bir bunu, bir de pembesini aldım ve bir daha hiç görmedim. Hala var mıdır bilmem.



Bu konuda uzman değilim. Uzman olan çok güzel bir blog gördüm ama :)

6 yorum:

  1. Senin yazdıklarında başkalarına mola oluyor Pinky Hanımcığımm :)
    Yazmaktan geri kalma lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. doğru Niyancım , ben nasıl molalarda sizi gözlüyorum :))

    YanıtlaSil
  3. parmikler de çıtı pıtı meaşellah

    YanıtlaSil
  4. teveccühün canım :) kavuniçi olunca öyle oldular sanki hanım hanımcık gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Oncelikle renk cok cok guzel bir kavun ici tam burdan beni benden aldi insallah bulursun..

    Birde tabii kendi linkimi gorunce cok sasirdim, cok mutlu oldum.. Cok cok tesekur ederim =)

    YanıtlaSil
  6. bulursam hiç kaçırmam. 2 senedir niye dolabı beklettim bilmem :)

    severek takip ediyorum seni Zuzucum :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)