13 Mayıs 2010 Perşembe

dönen etek...


Ben küçükken, minicikken hep dönen eteğim olsun isterdim. Bir tam tur atar, etek dönmezse giymek istemezdim. Delirtirdim sanırım bizimkileri birazcık. Ne biliyim belki de çok gülüyorlardır, anneme tekrar sormam lazım.

Nerden geldi aklıma şimdi dönen etek?

Hmm.. Ne zaman annemin eski arkadaşlarını görsek yani beni küçüklüğümü bilen şöyle derler 'dönen etek Pinky' :)

Sonra dönen eteği katmerledim ben, geliştirdim. Lambada eteği diyorlardı o zaman kat kat, renkli eteklerim vardı. Aslında öyle değilmiş lambada eteği, kloş bir etekmiş sonradan öğrendim :) Şu lambada adlı şarkıyı açar saatlerce oynardım. Biterdi bir daha, biterdi bir daha... Bir de sallardım ki sözlerini kendimden çook emin bir şekilde :D Bunlar 4-5 yaşındayken oluyor ama kendi çapımda biliyordum lambada oynamayı nerden öğrendiysem. Sanırım kreşten filan.

Şurada videosunu da buldum :) Çok nostaljik oldu.

4 yorum:

  1. valla etek dönmesi çok mutlu bişeydir ya, iyi hatırlattın

    YanıtlaSil
  2. hemde nasıl mutlu Denizcim :) uçuyormuş gibi hissederdim dönerken, bir anda durup etek bir tarafta birikirken :))

    YanıtlaSil
  3. Hahah lisede parlak komple tayt ve body giyip lambada yapardık ve ben en öndeydim amanın ne rezillik hahah :)) Chorando se foi quem um dia só me fez chorar... hala aklımda kız hahah :) Eteklerin zil çalsın sevinçten ve dön hep pamuk şekerim :)

    YanıtlaSil
  4. bir çağı yedi bitirdi lambada Edicim :)) eteklerimi saklamamışız ona üzülüyorum bir tek. etekle ilgili en güzel dilek olmuş dileklerin, teşekkürler canıım. hepimizin hepimizin :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)