7 Mayıs 2010 Cuma

hediye perisi Pofiş...



Pofişim
'den bu pötikareli mavi kutu geldi dün. Kendi kaplamış, şirinleştirmiş. Bakalım içinde ne şirinlikler, ne pembelikler varmış :)



Pofiş bana dedi ki, haydi doğru banyoya... :) Göz yakmayan mis gibi lavantalı dalinim var. Elime alıp alıp kokluyorum dünden beri. Mis miss... Ve yine lavantalı, mis kokulu ıslak mendiller :)

Mevsimine uygun içecekler göndermeyi ihmal etmemiş Pofişim :) Serinlemek için en güzel içeceklerden biri milkshake. yımyımyımm...

Pembeli, beyazlı, siyahlı en sevdiğim renklerden tel tokalar ve pembiş küpeler göndermiiş.

Eeyore'lu bir not defteri ve ilk sayfasındaki güzel yazılar, pembe bir kalem ve pembe post-it.

Hello Kity'li minicik, bir yudumluk şeker kupa :)



Yumuşacık pembe mouse almış. Çok tatlııı. Kardeşimle bilgisayarımız ortak ve onun çok fonksiyonlu, vitesli :) mouseu kullanıldığı için ben pembişimi kendime saklıyorum :)

Pembiş amerikan servislerim oldu ve çeyizime kaldırdım. Kahvaltı takımıma çok güzel olacak :)

Ve ilk keçem Pofişten geldi. Şu sınavlarımın tamamen bitmesini bekliyorum diğer renklerini de ben alıp, keçe hayallerimi gerçekleştirmek için.

Tekrar çook ama çoook teşekkür ederim Pofişim güzel hediyelerin, içten notların için. Çok çok güzel hepsi. Öpüyorum, mıncırıyorum yanaklarından Pofidik Şekerim :)

7 yorum:

  1. ayy coook guzel servisler takim olduuuu :))

    YanıtlaSil
  2. heheh :) evvet takım takım olduk Görkemcanım :)

    YanıtlaSil
  3. evet evett 3 müzde de aynısından var bilinçli:):)

    birbirimize gttiğimz de yabancılık çekmeyiz :p

    güle güle kullan guzucummm

    YanıtlaSil
  4. İyi günler de kullan Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  5. --> doğru hiç yabancılık çekmeyiz Pofişcim :) tişikküleer :)

    --> teşekkürler Kutucum :)

    YanıtlaSil
  6. süper valla! güle güle hatırla.

    YanıtlaSil
  7. evet hatırla doğru kelime Damlocanım. baktığım her yerde sizden bir şeyler var çünkü :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)