30 Mayıs 2010 Pazar

karanfile sormuşlar bu nasıl pembe diye, 'ben bilmem fincanım bilir demiş' demiş...

Bir sınav daha bitti ve ben yine çok rahatladım. Rahatlıktan hangi uğraşa saracağımı bilemez haldeyim :) Bir sürü iş var kafamda. Ertelediğim kitaplar, yapılması mutluluk verecek bir resim, kendime zaman ayıracağım başka başka bir sürü şey gibi. Düşününce pembe gibi, mutlu edecek gibi.



Ay bir pembe gördüm sanki :)

Annem pazardan bu karanfilleri almış. Rengine bayıldım, bayıldım... Seve seve bitiremedim. Solmadan fincanla bir hatıra fotoğrafı olsun istedim.



Bir kaç gündür yazın gelmesine, özellikle haziranın gelmesine çok seviniyorum :) Bu ay benimmiş gibi, bana zimmetliymiş gibi hissediyorum. Gelince seviniyorum, biterken içim burkuluyor. Bu aya doğuştan bağlıyım sanırım. 6 senedir daha da bağlıyım :)



Daha gelmedi ama haziran geldiğinde hiç gitmese, dolayısıyla mevsim yaz kalsa.

Ve bu çiçek hiç solmasa, hep bu renk kalsa...

Nolurduuu? :)

15 yorum:

  1. harikaaa yaa:)

    tesadüfümüz ne güzel olmuş ayrıca:)

    fincanın da çok güzelmişş küçük kuzum:)

    YanıtlaSil
  2. çiçeğin harika!
    çekimlerinide kıskandım.
    hep haziran kalmasa o çiçek hiç solmasa..
    böyle daha ii oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. pembe kusuma sormuslar, bu nasil mutluluktur diye, o da en pembe mutluluk demis :)

    YanıtlaSil
  4. Keşke herkes hayata sen gibi baksa tatlım. O yüzden bu çiçek solsa da, senin içinde her daim pembe çiçekler var olacak.

    YanıtlaSil
  5. --> vallahi çok tesadüf Pofişim :) umarım bu fincanlarımızda çay da içeriz karşılıklı :)

    --> çiçek çok fotojenikti :) işte bende diyordumki Seyhancım, haziran kaldığı halde çiçeğim sıcağa dayanabilse :)

    --> evet çiçeklerimi hep pembe tutmaya gayret ediyorum Edicim :) bende bazen pembe bakmayı unutuyorum ana hatırlamam uzun sürmüyor :)

    -->ay öyle mi demiiş :) o zaman pembe kuşlar hep senin ayaklarının dibinde dursun o fotoğraftaki gibi kuzucum :)

    YanıtlaSil
  6. karanfilini yesinler :D hazirandan bi parça da ben alabilir miyim :Pp

    YanıtlaSil
  7. elimde hazirandan hepimize yetecek kadar var bebeem :)

    YanıtlaSil
  8. haziran benimde ayımmm, paylaşalım, ilk yarısı benim olsun :P

    YanıtlaSil
  9. eveet evet paylaşalım, ikizler payı yapalım :)

    YanıtlaSil
  10. kulakların çok keskin İkiz bebekcim :) civcikler gbi değil ama bizde ikizleriz tabi :)

    YanıtlaSil
  11. Sınavlar bitmiş hadi gözün aydın Pinky'cim:)
    Sen hep böyle pembe gözlüklerle bak Pinkylerin güzeli, bize de moral oluyor:)

    YanıtlaSil
  12. bitti Kutucum bitti nihayet :) inşallah okul da bitti diyebilirim bu sene. bakarım hemde en pembe kalpli gözlüklerle bakarım ben sanaa :)

    YanıtlaSil
  13. hepsi harika gönüyüorrr :) bayıldım :)

    YanıtlaSil
  14. bende ayıla bayıla çekmiştim fotoğrafını. teşekkürler Nilay :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)