14 Mayıs 2010 Cuma

panik yok, hallederiz...



Ben küçükken de kaygılıydım ya. Tıpkı halama çekmişim. Çocukları bile hemfikir. Neyse işte koskoca kız olana kadar annemle babamın arasına yatmışlığım çoktur. Hala korkulu rüya gördüğümde giderim annemin yanında yatarım. Annem yine elimi tutar, kapat gözlerini der, bir psikologdan daha güven vericidir sesi her ne kadar uykulu da olsa. Ve güzel şeyler düşün der, denizi düşün der, çiçekleri, kuşları düşün der. Yarın şunu yapalım, bunu yapalım diye güzel işleri hatırlatır. Masal gibi düşündürür beni ve tüm kaygılarım gider. Mis gibi de uyurum.

Benim annem hem doktor, hem öğretmen, hem psikolog, hem aşçı, hem ayakkabı bağlayıcı... :) Kaygısavar benim annem. Ben ne kadar paniksem, O o kadar rahat. Gördüğüm en pozitif insan. Hep derdi zaten bu korku anlarımda 'iyi şeyler düşün, iyi şeyler olsun' diye. Sonra bunun adına secret dediler...

Şimdi bir kaygı bozukluğu atlattım kendi kendime ve annemin beni nasıl iyi ettiği aklıma geldi. Bu sebepten yazdım bunları. Gerçekdışılık hissiyatına kapıldım birkaç dakika ama geçti. Uzun süredir panik olmuyorum çok şükür ve hatta dağlara taşlara tık tık tık...

Annem bu resimdeki kedinin aynısından yapmak istiyor. Yapsın değil mi? Bakar bakar huzur buluruz. Bende bir resim yapmaya başladım. Bitince göstereceğim inşallah ;)

8 yorum:

  1. bi tek annem olsun bana bişeey olmaaaz!

    bugün herkes mi nostalcik biraz :)

    YanıtlaSil
  2. ı-ıh hiçbir şey olmaz ve hatta ellerim büyüdü avuçlarında :)

    galiba öyle. bugün nostalji günü olsun o zaman Denizcim :)

    YanıtlaSil
  3. Kaygıları kovalım, kovalayalım lütfen:)
    Bekliyorum resmi merakla, ona göre Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  4. kışkışlıyorum Kutucum :)
    bende merakla yapıyorum vallahi Kutucum, bitince mutlaka göstericem :)

    YanıtlaSil
  5. duyumlarıma göre denize girilmiş. hıııh

    YanıtlaSil
  6. girildi ama pek bir şey anlaşılamadı :) daha tam istediğim gibi açamadım sezonu.

    YanıtlaSil
  7. Kış kış diyoruz tüm bloggerlar sana Pinkyim, yapar bence :)

    YanıtlaSil
  8. sağol Edicim :) yapmaya başladı bile :) nasıl tatlı bir kedi diimii.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)