6 Mayıs 2010 Perşembe

sa o roma, babo, babo sa o roma, o daje...


Beirut-Ederlezi

Dün geceden dileklerimizi yazdık, çizdik, gül ağacımız olmadığı için bir çiçeğin yapraklarına koyduk. Ve ben sabah saat 6'da limana gittim yatla denize açılıp dilekleri atmak için. Seviyorum Hıdırellezi. Hava güneşli olsaydı daha güzel olacaktı ama kısmet işte. Hep kapalı ve nemliydi, güneş daha yeni çıktı.

Burası Yat Limanı.





Yatların biri geliyor, biri gidiyor. Seçtik ve bindik birine.



Kullanmayı bilsem de kullansam. Annemin dediği gibi trafik derdi yok :)



Ve yat demir alıp hareket ediyor. Haydi kıyıdan Antalya'yı turlayalım.











Orda bir Hıdırlık kulesi var uzakta...



Denize girmek için inenler var yolda.



Divan Talya Otel'inden de denize giren turistler vardı. Bende masmavi denize bakarken bakarken tekneden cup diye atlamak istedim. Ama bir anlık bir şeydi. 'Aman Pinky delirme' dedim kendime :)



Bu yüksek falez kayasına dilek taşı diyorlar. Dilekler burada atılmıştı hep, bizde attık. Bu taşın içinde bir oyuk var, orada eskiden birisinin yaşadığı rivayet ediliyor.



Ve başladığımız yere geri dönüyoruz.















Böyle bir gezi oldu. Sabahın körü olması sebebiyle uykusuz kaldım ve gelince hemen uykuya daldım. Beni deniz tutmaz ve bugün de tutmadı ama resimlere bakınca tutuyormuş gibi hissediyorum :) Uyku düzeninin şaşmasından olabilir tabi.

Bugün her tuttuğunuz dilek gerçek olur umarım.

10 yorum:

  1. dileyinizi niye yazib suya atiyosunuzki?:|

    YanıtlaSil
  2. Hıdırellezin ritüeli bu Aygüncüm. Dilek geceden gül ağacına bağlanır, sonra sabah suya atılır.

    YanıtlaSil
  3. Hıdırellezin ne?:| boyle weyleri bilmiyom ben:(

    YanıtlaSil
  4. http://tr.wikipedia.org/wiki/H%C4%B1d%C4%B1rellez bu linkten detaylıca öğrenebilirsin :)

    YanıtlaSil
  5. inşallah dilekleriniz kabul olsun Şeker Pembem...

    YanıtlaSil
  6. inşallah Sibelcim, hepimizinki kabul olsun :)

    YanıtlaSil
  7. oh ohh pinkim, tadını çıkar akdenizin.

    YanıtlaSil
  8. ah şimdiden girebilsem denize daha çok çıkarıcam keyfini. turistler bizden daha çok eğleniyor, kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Pinky'cim, Hızır hızıyla dileklerin kabul olsun:)

    YanıtlaSil
  10. bu kadar gezmeye, atraksiyona, uykudan fedaya olsun değil mi Kutucum :) cümlemiziin, amiin :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)