4 Mayıs 2010 Salı

tak tak.. kim o? takı mimi gelmiş size...

Pofişim uzun zaman önce kolyelerim için ayrı, küpelerim için ayrı mimlemişti. Daha yeni yapıyorum ama yapıyorum yani :) Ben hepsini bir postta toplayıverdim. Haydi bakalım incik cıkcıklarıma.

Kolyeliğin coşmuş hali :) Toparlamam lazım sanırım biraz. Ne bulduysam asmışım :)



Kolyelerimin bir kısmı. Bir ara gaza gelip çok fazla kolye yapmışız ve almışız. En sevdiklerimi gösteriyorum. İlk fotoğraftakilerden 1,2,3 ve 5.'yi ve en son fotoğraftakini ben yaptım.







En sevdiğim yüzüklerim. Sedef ve ahşap bir aradaysa ayılır bayılırım :)



En sevdiğim küpelerimden bazıları;



Var mıdır bu zamana kadar mimlenmeyen?

Ben mimlenmedim diyorsanız yapın da görelim dimi ama :)

6 yorum:

  1. çok güzelmiş takılarım Şeker Pembem... bu arada seninde beni mimlemişliğin vardı di mi? araya girince unutmuşum :( bir ara yapayım :)))

    YanıtlaSil
  2. aha kendimi iyi hisseder hissetmez yapiciiim. 4.karedekiler de tam tarzım amağğğ :D

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden guzel pembis arkadasim :)

    YanıtlaSil
  4. --> hmm eveet köşe mimi göndermiştim hatırladım :) sıcak bir köşe bulunca yapacaktın. bulunca artık görürüz :))

    --> yap yap görmek istiyorum incik boncuklarını :)

    --> teşekkür ederim, senden güzel olasın Görkemkuşum :)

    YanıtlaSil
  5. ayy sonic küpelere bayıldım sonic en sevdiğim karakterlerdendir:)

    YanıtlaSil
  6. bende severim sonic'i. hatta pc oyunlarını çok severdim :) ama ben bu küpeyi normal bir kedi sanıp aldım :)) benziyormuş sahiden.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)