20 Mayıs 2010 Perşembe

tohumlaar fidana, fidanlaar ağaca....

Hani şurada ekmiştim ya Görkemciğimden hediye gelen minik tohumları kendi minik saksılarına, işte onlar nasıl büyüdü nasıl büyüdü bir anda. Akşamdan sabaha nasıl değiştiklerini hayretle izledim.

Birinci gün evde yoktum kaçırdım görüntüyü ama şu ortadaki minik var ya o kadardırlar sanıyorum. Bu 2.gün;

3.gün;

4.gün;

5.gün çektiğim fotoğraf yanlışlıkla silindi.
6.gün saksının dibinden başını kaldırmış bir minik daha :)

8.gün daha da büyüdüler, serpildiler,güneşe döndüler. sshh... Çaktırmayın, o kendini günebakan çiçeği sanıyor ;)

Hatta bir tanesi daha filizlendi ve tam ektiğim tohum sayısına ulaştı :)

10.gün yani bugün artık büyüyen minik dallarımızın arasından yeni dalların çıktığını görüyorsunuz :)


Bu arada lavantalarım sizlere ömür :( Ben nerede hata yaptım diye kendimi sorguluyorum şimdi. Rüyamda da yeni lavanta tohumları alıyordum. Ama ekme vakti çoktan geçti. Seneye bir daha artık.

Canlıların büyümesini izlemek nasıl mutlu ediyor insanı.

10 yorum:

  1. amaaan allahiim :)) nasil birsey bu :) ben zaten kendi imal ettigim sihirli formulden damlatmistim :))

    YanıtlaSil
  2. aayyyy ne güzel olmuş onlar, bi de sabırsızlar galiba biraz :)))

    YanıtlaSil
  3. bilmiyorum artık, sen sihirli fasülye formülünü mü buldun naptın kuzucum :)) devamlı uzuyorlar durduramıyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. hemde nasıl sabırsızlar Sedacım, büyümek için yarışıyorlar adeta :))

    YanıtlaSil
  5. an be an görüntülemen çok hoş olmuş!
    lavantalarına üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  6. aaa, ne hızlı büyüyorlar, maşallah diyeyim:)

    YanıtlaSil
  7. --> yaa sorma Seyhancım bende üzüldüm :( seneye yine denerim artık. neyseki bu güzellik unutturdu :)

    --> Görkem sadece sihirli formül damlatmamış, okumuş üflemişte bence Kutucum :)

    YanıtlaSil
  8. Şeker Pembem, bende ödülün var, müsait bir ara uğra, vereyim :P

    YanıtlaSil
  9. heheh dere otum ve maydanozumu anımsadım bende abla, sev onları yeme :)

    YanıtlaSil
  10. --> ayy teşekkür ederim beni ödüllere layık gördüğün için Sibelciim :) uğrarım ;)

    --> yemem yemem, daha çiçek açıcaklar ablası :) bende maydonoz yetiştirmek, yemek istiyoruum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)