3 Mayıs 2010 Pazartesi

ucuza alışveriş keyfi...

Outletleri seviyorum. Hiç aklımda yokken bir önceki sezon beğendiğim ürünleri görmek ve almak beni garip bir şekilde mutlu ediyor :) İşte geçen haftalarda outletten aldıklarım.

Şu elbiseye geçen sene bayılmıştım ama almamıştım. Çünkü indirime girdiğinde bile 2 elbise parasıydı. Ve ben bunu 29 liraya bulunca kaçırdım mı, nayır tuttum bırakmadım. Kolsuz tişörtte 89 liradan 15 liraya inmiş. Şaka gibi fiyatlar. O zaman yaşasın Mudo Outlet :)



Çiçekli hırka Winmax'tan ama Koton outlette buldum. Kolsuz tişört yine Mudo, yine ucuz.



Bunlar da deniz için aldığım elbise ve gözlük. Çapa şeklindeki armayı da elbiseme dikeceğim. Deniz çantamda mavi beyaz çizgili ve çapalı. Çok uydu yani. Elbise Twist'in. İpekyol'un outletinden %70 indirimli aldım, gözlükse Mango yeni sezon.



Deniz demişken mayo/bikini ihtiyacınız varsa yine outletlerden yarı fiyatına alabilirsiniz. Ben aldım straplez, siyah-beyaz puanlı ve pembe fiyonklu bir bikini. Argento, Kom ve Ayyıldız'da güzel şeyler var, tavsiye ederim.

8 yorum:

  1. amanınn aşka getrdin kız beni:)

    zati bilgisayarımın yanında hindistan cevizi kokulu parfümüm duruyo tatil tatil koktu burası bu yazı ve parfüm eşliğin de:)

    güle güle kullansın meleğim...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel canımm hele çizili elbise bayıldım! güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. --> ooh miss :) sende hindistan cevizi dedin ya tropik ve tuzlu kokular geldi burnuma Pofişim :) teşekkürler canım.

    --> teşekkürler Merviş :) Çizgiliye bende ilk bakışta vuruldum. Askıların arasından bir çıkarışım vardı ki görmeliydin :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller, güle güle giy.
    Bu arada sorduğun o tshortu bağdat caddesinde gördüm, pazar günü gitme şansım oldu ama mağaza kapalıydı.

    YanıtlaSil
  5. ilk resimdeki elbise süpermiş, buradaki outletlerde var mıdır acep?

    YanıtlaSil
  6. --> teşekkürler İkiz bebekciim :) olsun canım, sen bu tişörtü söyleyince benim aklımdada eski tişörtümün üstüne kumaşlardan Pinky yazma fikri geldi. ben onu deneyeyim bi ara :)

    --> vardır belki Sibelcim. buraya arada başka mağazalardan ürünler geliyor. oraya daha çok geliyordur bence.

    YanıtlaSil
  7. icim gidiyor boyle indirimleri gorunce pinkycim, gule gule kullan hepsini, cook guzeller, ben de sirami bekleyeyim :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler canimu :) sen gelince de güzel indirimler olur, outlet centerlar sağolsun ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)