18 Mayıs 2010 Salı

yer yer kara bulutlu, kuş bakışlı...



An itibariyle de bulut arasından güneşli. Günde dört mevsim olacak gibi yine. Öğleden sonra güpgüneşli olursa şaşırmam çünkü çok oldu.

Halbuki ben pazar günü denize girdiim, o kadar kreme rağmen az pişmiş istakoz gibi olduum, kaşıdığımda zonk zonk zonklayan omuzlarım vaar. Su güzel, çok soğuk değil, hazirandan hallice. Yüzdüm bir iki kulaçcık. Yani açtım sezonu açmasına ama korka korka. Dalamadım, çıkamadım. Denize girmek olmadı pek bunun adı. Sınav öncesi sinüzitimin depreşmesinden korktum. Neyse yaz uzun :)

İşte bugünde bardaktan boşalırcasına yağmurla uyandım. Kuşcağızlar bile panjurların altına kaçışmışlardı. Islanmış, uçamıyor kumrucuk.



Haydi şimdi deers ders, marş marş bana.

4 yorum:

  1. eş zamanlı yağmura yakalandık desene, burası da sabah bir güzel ıslandı :(

    YanıtlaSil
  2. yurt genelinde ısı düşecek demişlerdir de inanmamıştım Sibelcim. meğer güneş Görkemlerin yanına gitmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Denizkızı Pinky sezonu açmış, hey ki hey:)

    YanıtlaSil
  4. şu sınav geçsin daha güzel bir açılış yapıcam Kutucum ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)