1 Mayıs 2010 Cumartesi

yine yeşillendi çilek dalları...



Yazın habercisi bence çilek.

Kışın marketten alınan sera mahsüllerinin aynı tadı vermediği çilek.

Küçükken yerken yerken şiştiğim, 3 katı bir Pinky olduğum yani alerji olduğum çilek.

Mütemadiyen toz şeker bandırdığım çilek.

En sevdiğim meyvelerden biri çilek.

Tarlaysa, mis kokuluysa yerken kendimden geçmeme sebeptir çilek.

'Anne biraz çok al, reçel yapalım' dediğimdir çilek.

Gördüğümde hastalığı filan unuttuğum çilek.



Sen ne güzel, ne şirin bir meyvesin.

2 yorum:

  1. kız valla 00.05 itibariyle ağzım sulandı:):)

    malum hergün görüyorum bunları manav reyonun da gel gelelim canım bu kadar istemiyo:):)

    YanıtlaSil
  2. market sendromu diyorum ben bu duruma Pofişciim. ne zaman markete gitsem rafta görünce canım çekmez, ama eve gidip reklamını filan görünce keşke alsaydım derim :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)