8 Haziran 2010 Salı

ben dün akşam ne diktim?...

Sonunda yaptım.

Şuradan
yardım aldım ve güzel kumaşımı bir makyaj çantasına dönüştürdüm. Dikiş makinemiz yok bu yüzden elimde diktim ve dikme süresi biraz uzadı. Makineyle kısa sürede olur bu, çok basitmiş.



Acemiliğime geldi dikiş aşamalarının fotoğrafını çekemedim ama yardım aldığım sitede hepsi var. Benim yaptığımın oradakinden tek farkı altının dikişsiz olması.

Seviyorum makyaj çantalarını. Çeşit çeşit olsun hepsini kullanayım çantamın rengine göre :)

Kullanmadığım zamanlarda da ay ne şirin bir şeysin sen diye seveyim :)

14 yorum:

  1. ne güzel olmuş!
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ya o zaman sana güzel kumaş bulalım çeşit çeşit pasaja koy alalım:)

    çok güzel olmuş da...:):)

    YanıtlaSil
  3. neee elinde mi diktin, delisin ne diyim :)) ama süper olmuş, ben makinede diksem bu kadar düzgün çıkaramam :)) tebrikler pinkycim

    YanıtlaSil
  4. --> teşekkür ederim Tiryaki :)

    --> yaparım ben sana Pofişim, boşver pasajı :) sen ne renk istediğini söyle bana.

    --> terzi yamağıyım ya işin en başını öğreniyorum Sedacım :) makinede bende kendimden süpheliyim aslında :)) teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  5. pek güzel olmuş
    ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  6. ben niye bişi yabamıorum :D bana gönderdiğin de çok güseldi, ağzı büzgülü

    YanıtlaSil
  7. Pinkycimm süper olmuş ama demek ilerletsen neler çıkacak ortaya :)
    Öperim pembişimi :)

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık şeker pembem. ne güzel olmuş! :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik pinkicim, gule gule kullan, bi gece de mi yaptin simdi sen bunu! harikasin :)

    YanıtlaSil
  10. --> teşekkürler Seyhancım. eylemlerimin devamı gelicek ;)

    --> yaparsın Damlocanım sende dene. sana gönderdiğimde keseydi işte ilk onları yapıyordum. fermuar olayına yeni geçtim :))

    --> ilerletsem neler neler dikicem Niyancım. şimdi ufak tefek şeylerle uğraşıyorum işte :) bende öperiim :)

    --> teşekkür ederim Sibelcim. ne zamandır aklımdaydı bunu yapmak, nihayet zaman buldum :)

    --> bir gece yaptım da ah bi makine olsaydı Görkemciim bi gecede kaç tane yapardım, seri üretime geçerdim :)

    YanıtlaSil
  11. Eline sağlık becerikli Pinky'cim benim:)

    YanıtlaSil
  12. işi ilerlettim işte Kutucum :)

    YanıtlaSil
  13. oha diyorum kumaş süper dikiş süper kuzum yap sat hiç durma!

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim Edicim :) ay bilmemki düşüneyim ben bunu bi.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)