5 Haziran 2010 Cumartesi

bir kutu bahar geldi ellerime...

Bugün zil çaldı ve 'Kargoo' diye seslendiler aşağıdan süpriz bir şekilde :) Açtım tabi ama eyvah dedim, asansörde yok adam vazgeçip dönmez umarım derken kargocu çıkageldi 8 katı. Sağolsun varolsun.

Ciciler getirmiş bana İkiz Bebek'ten doğumgünü hediyesi olarak :) Hem de ne ciciler, bahar gibi hepsi... Civcikler mi yetiştirdi acaba bu çiçekleri :))



Bayıldım hepsine, birini çıkardım birini taktım :) Tugba's Atelier'nin ellerine, İkiz Bebek'in güzel gönlüne sağlık :)



Çoook çook teşekkür ederim İkiz Bebekcim :) Çok tatlı bir süpriz yaptın bana, çok mutlu ettin :)) Kullandıkça Seni ve Civcikleri hatırlayacağım :) Öperim, sarılırım üçünüzü de sevgiyle...

14 yorum:

  1. o zman bu hafta kargoculara fena bi spor yaptırmış olcazz kıh kıh :):)

    çok güzelmiş gerçekten...güle güle kullan bakalım erken kutlanmış ama demi:)

    yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum:(

    YanıtlaSil
  2. kıh kıh, cupcake için mi yoksa Pofişiim :)) ay iyice yüzsüzlüğü ele aldım :) yarına biter sanırım asansörün işi ama ben devam edicem yürümeye, 1 kilo verdim sayesinde :)

    yook kuzucum erken erken. daha 13'ünde doğucam, son turlarımı atıyorum annemin karnında ;D

    YanıtlaSil
  3. :):)

    cupcake için evet ama bu kadar şey olma aman ne bilim süüprüzüüü bozma hıh :):)

    YanıtlaSil
  4. yok yok hala muamma benim için cupcake hala süpriz yani milyonlarca şey geliyor aklıma :D kih kih kih öperim seniiii :)

    YanıtlaSil
  5. şu İkiz Bebek ne tatlı dimi Şeker Pembem. Bana da çok güzel bir sürpriz yapmış. Yeni yaşımı renklendirdi :)) seninkiler de süper, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan,sevgiler.Biz erkenden kutlayalım dedik :)
    Bu arada bellekkutucuğumada teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. --> evet benim için yapılmışlar sanki Damlocanım :)

    --> hemde çook tatlıı Sibelcim :) doğumgünü çocuklarını sevindirdii, renklendirdii :)

    --> erkenden oluşu beni daha çok heyecanlandırdı Özgecim :) bende teşekkür edeyim Kutucuğuma :)

    YanıtlaSil
  8. coook guzeller pinkycim, tam senlikmis gercekten, antalya sokaklarinda ne de guzel durur bu cicekler :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan :) post çok harika olmuşş umarım hepsi sana şans getirir bende tesadüfen sana oldugunu bu şekilde ögrenmiş oldum seni tanıdıgıma çok sevindim:) Yeni yaşın sana güzelliklerrr getirsin:) öpüldünn çokh!

    YanıtlaSil
  10. --> evet Canimu tam benlik vallahi :) sıcaktan solmayan çiçeklerimle gezicem yazın :)

    YanıtlaSil
  11. --> Çok mutlu oldum seni tanıdığıma Tuğbacım. Bende bu şekilde farkettim seni :) Çok güzeller ellerine sağlık. Güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  12. pek şahane, güzel günlerde kullan Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim Kutucuum :) daha şahaneleri senin olsun canım.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)