13 Haziran 2010 Pazar

bugün 24 oldum...



Dünden beri yaşımı soranlara 24 diyorum. Çabuk mu benimsedim ne? Ne farkederki, ben hala küçük hissediyorum nasılsa :)

24 bana eskiden çok büyük bir yaş gibi gelirdi. Hiç büyük değilmiş şimdi anladım :)

Dün denizime girdiim, yüzdüm yüzdüüm, çok az güneşlendiim, nihayet :) Tam açılışı yaptım doğumgünüm gelmeden yani haziranın ortasını görmeden. Hava artık çok güzeldi dün, bulutsuz ve nemsizdi. Denizde ısınmış. Şimdi var mı benden keyiflisi :) Vardır vardır. Herkesin keyfi yerinde olsun :)

Çok güzel bir sene geçirdim. 23 yaşımı sevgiyle anacağım :)) 24'te umarım böyle hatırlayacağım bir sene olur.

Doğum günüm kutlu olsun :D


17 yorum:

  1. nice mutlu yıllara Pinky'cim, hep pembe pembe hatırlayacağın sağlıklı, huzurlu, sevdiklerinle beraber ve mutlu geçireceğin bir yıl diliyorum ve iyi ki doğdun diyorum:) ha bir de doğumgünü Pinky'sini kocamannnnn öpüyorummmm:)))

    YanıtlaSil
  2. iyi ki doğdun pinky:) her yeni yasın bi öncekinden daha da pembe olsun:)

    YanıtlaSil
  3. --> çok teşekkür ederim Venüste Hayat :)

    --> güzel dileklerin için teşekkür ederim Kutucum :) hep pembe pembe hatırlayalım inşallah. on yüz bin kere öptüm :))

    --> teşekkür ederim Mercancım :) nerelerdesin merak etmiştim seni :)

    --> çok teşekkürler moda_kesh :)

    YanıtlaSil
  4. minnoşum yeterince çoşkuya sahip olamadım biliosun...

    iiiiikii dooooodunnn piiinkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    mutlu yıllar saanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    :):)

    YanıtlaSil
  5. kuzucum seninle erkenden kutladık zaten, şimdi üzülme sen. anneciğin çok daha iyi olsun, hepimiz mutlu olalım :) teşekkürler canım benim. öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  6. ben hep burdayım daa elim klavyeye zor gider oldu nedense:s

    YanıtlaSil
  7. Pinkycimmmm :)
    Doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum tatlım, yeni yaşında yepyeni güzelliklerle tanışman dileğiyle...Mucuk!

    YanıtlaSil
  8. 24 23 den de güzel geçsin pembe şekerim;))

    YanıtlaSil
  9. --> bazen benimde öyle oluyor Mercancım :)

    --> Çok teşekkür ederim Niyancım :) mucx mucx

    --> inşallah güzel Kelebeğim :)

    YanıtlaSil
  10. Doğumgünün tekrar kutlu olsun,nice güzel yaşlara.

    YanıtlaSil
  11. doğum günün kutlu olsun !!!
    yani geçmiş doum günün!!
    bende 24 yaşımı sevgiyle anarım :)
    tm yaşlarımızı sevgiyle anmak umuduyla.. nice yaşlara ;)

    YanıtlaSil
  12. --> kihkihhhkih :) her yaşımda daha pembe olucaam :)

    --> çook teşekkür ederim İkiz Bebekciiim :))

    --> inşallah Seyhancım, her yaşımızı güzel analım :) çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  13. aaaaa kuzuma nice sağlık ve aşk dolu pembe senelere

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim Ediciim. hepimiz için sağlıklı olsun, aşk dolu olsun :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)