21 Haziran 2010 Pazartesi

Damlocanımdan süprüüüüz...

Perşembe günü denize gitmiştim. Ben yokken bir kargo gelmiş. Apartmana yaklaştıkça bir kağıt gördüm zilimizin üzerinde. Kağıttada kimden geldiği yazmıyor meraktan çatladım. Neyse şube çok yakın koşa koşa gittim aldım heyecanla. Bir de baktımki Damlocandan gelmiiş :)



Gün geçmiyor ki bir doğumgünü hediyesi daha almayalım sayın seyirciler :)

Damlocanım göndereceğini söylemişti ama zamanını bilmiyordum. Çok süpriz oldu tabi :)
Pembiş pembiş, efil efil bir elbise almış hem bana hem kendisine. Çok şık oldu, tam üstüme göre oldu. El kadar bir kız olan Damlocanın hesaplarına göre small giyiyormuşum :) Halbuki sevgilim beni large zannetmişti son hediyesinde :))



Bir de lacivert cüzdan almış bana çok güzel. Paracıklarımız çok olsun :)



Tekrar çooook teşekkür ederim Damlocanım :) Çok beğendim, çok severek kullanacağım. Yanaklarından mıncırdım bebem :)

8 yorum:

  1. güle güle kullan Şeker Pembem. Elbise gerçekten süper görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ahhh o Damlocan yok mu ahhh,bana da çok güzel bir sürpriz yaptı.

    Güle güle kullan şeker parem süperler;)

    YanıtlaSil
  3. gülü gülü kullan pinkicik :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yaz senden güzeli yok, ona göre :)

    YanıtlaSil
  5. Çok da yakışır Pinky'ciğime, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Sibelcim, Yıldızcım, Damlocum, İkiz Bebekcim ve Kutucum; çok teşekkür ederim şekerler :) daha pembişleri sizin olsun, öptüm tek tek :)

    YanıtlaSil
  7. öyledir öylediiir, tandığın bütün blogcanlar gibi. çok şanslıyım Edoş :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)