23 Haziran 2010 Çarşamba

elma suyu var mı elma suyu?...

Her yemekte sorduğum soru bu. Eskiden olsa sormazdım çünkü evde elma suyu içen bir tek bendim. Annemle kardeşim 'bu nasıl şey böyle, sirke gibi' der içmezlerdi ama şimdi onlarda hastası olunca hesabını tutamaz oldum.



İlk içmeye başladığımda aroma tadı olmadığı için sadece Cappy'nin elma suyunu tüketirdim ama Juss daha güzelini yaptı. Yeşil ve kırmızı elma karışık sanırım çünkü kapağındaki resim öyle. Diğer tüm markaları denedim, birazcık Dimes hariç hepsinde garip bir aromamsı tat var, oralet gibi :)

1 seneden fazladır kola içmiyorum, tadını unuttum. Daha doğrusu gazlı olan hiçbir şeyi içmiyorum. Elma suyu yoksa ice tea içerim. Kilo vermemdeki en büyük etkenlerden biri bu olabilir. İçeriğinde ekstra şeker olmayan tek meyve suyu elma sanırım. Diğerlerinde şöyle bir yazı görmedim hiç. Seviyorsanız ve denemediyseniz öneririm.



Son olarak bu bir kilo verme yazısı değildir. Google' a elma ve kilo verme yazıp da burayı bulan olursa onlara tek bir önerim olacak. Elmayı yiyin, suyunu için ama lütfen o metabolizma ve kan dolaşımını bozucu haplara aldanmayın. Hiçbir hapla sağlıklı kilo verilmez. Bu tür ilaçları içip kalp krizi geçiren, sindirimi ve dolaşımı bozulan insanları gördüm, benden söylemesi.

12 yorum:

  1. Pinkyciim bende uzun zamandır gazlı içecekler içmiyorum, selülit yapıyor kendileri :)
    Elma suyunu denememiştim, Pinkycim seviyorsa bende severim :)
    Ice tea şeftali light da benim favorim. Öptüm seni pembik :)

    YanıtlaSil
  2. Elma suyunu hakikaten çok seviyorsun,uzun zamandan beri içmiyorum.

    Ama her zaman favorim ice teadir.Gazlı içecekler benim de tercihim değil pembe şekerim.

    YanıtlaSil
  3. --> sahideen bırakınca belirgin selülitlerim gittii :)

    denemelisin Niyancım, hem çok faydalı elma ;) benimde icetea'de ilk şeftaliydi favorim sonra nestea'nin böğürtlenlisini sevdim. bende öptüüüm :*

    --> hemde çok seviyorum Kelebeğim :) icetea'lerin de tozları çıkmış onları alıyoruz pet şişesini taşımak zor gelince :)

    YanıtlaSil
  4. çok aram olmasa da arada bir gazlı içecekleri canım çeker. ice tea benim favori içeceklerimdendir. elma suyunu bir deneyelim madem referans veriyorsun :)))

    YanıtlaSil
  5. kuzuum ben evvelden beri elma suyu delisiyimdir. hatta 4yıllık asitsiz hava sahası hayatımda sürekli ve her çeşit elma suyu içtim diyebilirim. benim fafforim aromanın cam şişedeki elma suyu. yımyımyımm hatta niyanın deyimiyle namnamnammm :)

    not: kolaya geri döndüm. bitemiyor aşkımız, bi cam bardaktaki asit pıtlamasına aldandım :(

    YanıtlaSil
  6. Pinky'cim nasıl başardın cola içmemeyi, bravo valla:)
    İmza: Elmayı da suyunu da sevmeyen Kutu

    YanıtlaSil
  7. Ben pek hoşlanmıyorum elmasuyundanda ice teadende ama sen beğenmişsin ya afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  8. --> benimde çok susayınca canım gazlı içecek çekerdi eskiden, artık o da geçti Sibelcim :) bir dene bakalım :)

    --> amaaaann kaç sene bırakmışsın geri aldanma kolaya Damlocanım. elmaya geri dön kuzuum. namnamnamnamm :)

    --> herşey 7 sene önce çarpıntımın tutup kendimi acilde bulmamla başladı Kutucum. doktor kahve, kola vb. yasak demişti. sonra anladık ki panik atakmışım ama işte o arada tamamen bırakmışta oldum :D o işe yaradı.

    --> teşekkürler Sinirli Kelebekciim. sanada afiyet olsun canım :)

    YanıtlaSil
  9. benim favori içeceğim başta su ve ıce tea şeftalidir ama juss elmayı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  10. su gibisi yok tabi Nott, başlıca içeceğimiz :) olmasa napardık.

    YanıtlaSil
  11. sonuna kadar haklısın , ama ne yazık ki haplar daha kolay geliyor insanlara.

    YanıtlaSil
  12. kolaya kaçmak daha kolay tabi :) ama sağlık için sağlıklı beslenmek çok önemli. hasta olunca akıllara geliyor bu sadece.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)