16 Haziran 2010 Çarşamba

en sevdiğim sıcak türü, kavurucu...



İki gündür hava çok sıcak, özellikle bugün daha bir sıcak, 38 derece diyor tahminler. Balkona çıkınca alev sıcaklığı çarpıyor yüzüme. Ve en güzeli nem yok, toroslar gözüküyor (bizim nem ölçme yöntemimiz bu :) ) Kapı pencere açılmadığı sürece o sıcak kuru havada içeri girmez ve serin serin oturulur.

Bu havada denize gitmek en garibi. Denizden çıkınca 5 dakikayı bulmaz kurumanız :) Denize mi gitsem ne yapsam? Olmuyor böyle kukumav kuşu gibi. Neyse yarında hava böyle kuzeybatıdan rüzgarlı olacakmış. Bu yüzden yarın sabahın köründe gidelim. Deniz çarşaf gibi olur mu acabaa?

Bu sıcağın tek kötü yanı insanın içinin dışını kurutması ama çaresi var, su :) Hem içeceksin, hem yüzeceksin :)

Noir Désir - Le Vent Nous Portera


önemli not: Bu sıcağa kavurucu demek hata olur. Bu resmen deve bayıltanmış. Ve 11 ile 4 arası sokağa çıkmak (15 dakikalık bile olsa) büyük hatadır. Çıkmayalım efendim, evimizin suyumu çıktı.

Ve düşündüm de sadece evde otururken ve denizdeyken (belli saatlerde) sevdiğim bir hava türüymüş bu.

7 yorum:

  1. Pinkycim bize kötülük yapma lütfen, rica ediyorum yaniii :)

    YanıtlaSil
  2. sen zaten plaja bakan yerde çalışıyorsun diye gönlüm rahattı ama Niyancım :))

    YanıtlaSil
  3. Pembe şekerim,sıcakta kendine dikkat et,şapka,gözlük,krem olmadan sakın çıkma.

    Hep diyorum yine diyeceğim bizim için de yüzzzzzz!

    Bol bol yüz,güneşten kaç;))

    YanıtlaSil
  4. Bak bende diyorum bol bol yüz ohh daha güzel ne olabilir ki ben de şişeyle geziyorum artık evde :)Özendim yani :)

    YanıtlaSil
  5. 50'lik kremlerimi sürüp, gözlüğümü takıp, gölgeden gölgeye sekerek yürüdüm az önce Yıldızcım :)

    İlk yüzüşümü senin için yaptım Kelebeğim ;))

    YanıtlaSil
  6. Hain seni, kız cinnet geçireceğim klimasız ortamda duramaz olduk ya :(

    YanıtlaSil
  7. --> oo hoşgeldin Sinirli Kelebekcim :) hepinizin yerine yüzüyorum canım :))

    --> burda daha klima açmadık Edicim. halbuki geçen senelerde mayısta başlamıştık klimaya. Ama bugün resmen fırın yani yumurta koysan pişer :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)