10 Haziran 2010 Perşembe

Pofişten kucak dolusu doğum günü kolisi geldii....

Sabah beni kargocu aradı ve hangi dairede oturduğumu sordu. Söyledim ve kocamaan bir koliyle çıkageldi :D Giderken hayırlı işler dedi, niyeyse :)

Ta-taaam! İşte kocaman pembiş hediye paketim :) Bu seferki Pofiş paketim doğumgünüm için hediyelerle dolu.



Kaldırıldı diye düşnüp üzüldüğüm raspberry body butter ve vanilya parfümü almış banaa. Cupcake gibi kokmanın formülü bu iştee :)

Güzelde bir doğum günü tebriği yazmış bana sonunda kahkahalarla güldüren, büyüdüğüm için beni teselli eden :D



Ve Pofişin cupcake mi çiçek mi gizemini çözdüm :) Ceyizimde mutfağıma asacağımı düşündüğüm çok şirin bir saatimde var artık :)



Dünya tatlısı mendiller almıış. Biri lavantalı, biri puantiyeli. Ve yine lavantalı güzel bardak altlıkları almış kendininkinin aynısıı :) Çok tatluu..

Kuşlu delgeçe bayıldım tabii. Bakmış ama bulamamıştım bir kaç kırtasiyede, çok sevindim minik kuşlarımaa :)



Kafesteki salıncağında neşeyle sallanan mavi bir kuş gördüm sanki :) Neşeli çaylar içmek için. Çayın yaanında da marshmallowlar (ama bana göre pofidik şekerler) :) vee çilekli milka var. Hemende Pofidik Şeker pastamı yaptım, mumları yaktım yanii :)



Sırıta sırıta açtım yine paketi tam bir doğum günü çocuğu neşesiyle :D Çok teşekkkür ederim Pofişciğim. Beni böyle mutlu ettiği için ne kadar teşekkür etsem az sana. Şımartıyorsun beni kuzum :) Öptüm seni çoook çok :)

Bu yaşım gerçekten çok güzel geçti, geçiyor.

Haydi bugün 3'ten geriye saymaya başlayalım, sonrada mumu üfleyeyim... Yuppii :)

10 yorum:

  1. ayy bi dolu bi doluu, gule gule kullan pinkicim :)

    YanıtlaSil
  2. Pembe pembe yıllar dilerim sevgili pinky :)

    YanıtlaSil
  3. Çoookkk güzel hediyeler, güle güle kullan Şeker pembem :)

    YanıtlaSil
  4. Aman da aman ne güzel bir koli bu böyle, güle güle kullan Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  5. ayy ne güzelmiş güle güle kullan pinkycim :)

    YanıtlaSil
  6. Pembe şekerim çok cici,süper hediyeler,güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  7. Daha pembeleri sizin olsun inşallaaah :D

    YanıtlaSil
  8. burdakilerin hepsi benim olsun mu :)

    YanıtlaSil
  9. daha güzelleri senin olsun Unicorncum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)