27 Haziran 2010 Pazar

stres bitti uuv, görüntü geldi yeah...

Uzun süredir uzun uzun yazmıyorum blog. Sınavdan sonra bir kendini salmışlık, bir adamsendecilik, bir burası neresi ben nerdeyimcilik vardı üzerimde. Sınavların açıklanmasıyla üzerimden gittiler.

Çünküüü alttan aldığım bir dersten ve 4. sınıfın bütün derslerinden geçmişiiiim :D Ne yalan söyleyeyim ben bütünlemeye kalırım herhalde diyorum ama notlarım benim umduğumdan çok daha iyi geldi.

Ama bitti, çok şükür bitti. Son 3 senedir kendi kendimin öğretmeniydim, öğretmenlikten de istifa ettim :) 20 gün sonra diplomamı da alabileceğim inşallah. Ve Pinky artık İşletme mezunu diyebiliriz. Sonrasında yine sınavlar bekliyor beni, şimdilik unutalım bunları :)

Nassın eyisin, naptın nettin?
derseniz, iyiyim, biraz resim yaptım, biraz film seyrettim sinemayı kapattırdım {bu başka bir post konusu}, düğüne ayakkabı almak için çok gezdim, aynı mağazalara 5'er kere kere girdim, kuzenimin düğününde organize olamadığımız günler için planlar yapmaya çalıştım kendimce, şaşkı memnu'yu izledik, böğrümüze öküz oturdu {hangi ara bu kadar kaptırdık bilmem ki}, kendimize gelmek için :p akşamları serin serin yürüyüşler yaptık annemle {hava bir garip oldu, gün aşırı yağmur yağıyor}, dün bir tiyatroya denk geldik (meğer Festivalya kapsamında böyle etkinlikler varmış), skeçlerini, doğaçlama tiyatrolarını izledik, yine gelelim dedik, akşamları yürüyelim böyle dedik, bugün denize gittik, coss dedik, püff dedik geldiik :)

Bir de deniz için peştemal almıştık {plajda peştemal in, pareo out sayın seyirciler ;) } Düz olmasın, incik boncuk işleyeyim derken aklıma kanaviçe yapmak geldi ve peştemalime şöyle bir kuş kondurdum :)



Bu da resmimden bir kaç kare. Arkası yarın belki daha sonra ;)



Şimdilik bu kadaar, Pinky kaçar :P

8 yorum:

  1. naber? dedim, iyidir. dedi, e dedi dedim ne dedi iyidir dedim ne dedin dedi ne dedin kim dedin dedi kim ne dedi dedi
    aaahahah saksıyı kırdım!!

    YanıtlaSil
  2. hahaha :) ezberledik söylemekten :D

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel kuşlar kondurmuşsun sen öyle yaa;)

    YanıtlaSil
  4. çağırdım konuverdiler Kelebeğim :) eksik kalırdı sonra dimi :)

    YanıtlaSil
  5. pek şahane olmuş bu konan kuşlar:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler Kutucum. senin kuşların daha güzeldir ama :)

    YanıtlaSil
  7. hakikaten çok güzel işlemişsin vallahi bravo, darısı da başıma :)))

    YanıtlaSil
  8. beğenmene sevindim teşekkür ederim :) senin runner da çok güzel olacak, merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)