16 Haziran 2010 Çarşamba

sürelim, güzelleşelim...

Şimdi size kullandığım ve memnun kaldığım 2 ürünü tavsiye edeceğim.

İlki La Roche-Posay Anthelios XL SPF 50+ Fluide Extreme For Face hassas, karma ve yağlıya dönük ciltler için süper bir güneş koruyucu. Ultra akışkan oluşundan dolayı kolayca uygulanıyor, emiliyor, kalıntı ve en önemlisi yağlı bir his bırakmıyor. Benim cildim karma ve oldukça hassas. Bu kremi geçen seneden beri kullanıyorum ve çok memnunum. İyi bir koruyucu arıyorsanız La Roche Posay'ı tavsiye ederim. Yetkili eczaneler cilt tipinize uygun olanı size tavsiye edecektir.

Yaz geldi, güneş yakıcı oldu diye güneş kremlerine ilgi duyuyoruz ama kışında kullanmak lazım güneş kremlerini. Çünkü bildiğiniz gibi yüzümüz korumasız kaldığında güneşin zararlı ışınlarından oldukça fazla etkileniyor, lekeleniyor ve hatta kırışıyor. Koruyalım efendim.

Ayrıca sadece yüzümüz değil vücudumuzda aynı şekilde etkileniyor. Bronzlaşmak cildimizin güneşe karşı verdiği bir tepki. Hatta bazı uzmanların dediğine göre sağlıklı bronzlaşmak diye bir şey yokmuş. Yani cilt tipimize göre kremlenmeden güneşe çıkmamalı ve bazıları gibi bir gecede kömür karası olmamalıyız :)



Saç diplerimde hassas benim. Stresten, bazen boyadan, sıcaktan çeşitli tepkiler gösteriyor, kuruyor. İki ay önce filandı bu Hamamelis şampuanı aldım Yves Rocher'den. Hamamelis (cadı fındığı) bitkisi yatıştırıcı bir bitkiymiş. Saçlarımı bebek saçı gibi yapıyor, saç diplerim rahatlıyor. Aslında yumuşak ve normal saç tellerim var ama boya ve deniz ister istemez yıpratıyor saçı. Boyalı saçlar için şampuanlarda bana saçma geliyordu bu bitkisel şampuanı denemem çok yerinde bir karar oldu.

Resimde gördüğünüz gibi yedek ambalajıda var ve bu şekilde plastik üretiminde %77 tasarruf sağlanıyor, ekolojik bir katkı sağlanıyor.



Uzun süredir yeni bir cilt temizleyici arıyordum. Bugün gittim La Roche-Posay Toleriane Creme Moussante cilt ve makyaj temizleyiciyi aldım. Bu üründe karma ve yağlıya dönük hassas ciltler için bir ürün. Hemen denedim. Çok güzel köpürüyor ve derinlemesine temizliyor. T bölgesindeki gözeneklerim anında temizlendi. Bu kadarını bende beklemiyordum :) Bakalım kullandıkça nasıl olacak.



Herşey hijyen ve güzellik için blogcanlarım :)

9 yorum:

  1. :)bende yeni almış olduğum şampuanları ele alıcaktım pinkycan nedir bu bizdeki tesadüfler kızz:):)

    YanıtlaSil
  2. :)) vallahi telepatimi kuruyoruz, napıyoruz Pofişim? :)

    YanıtlaSil
  3. ben ilk roche i kullandim cokta memnun kaldim =)

    YanıtlaSil
  4. Şampuanı merak ettim Pinkim,benim de saç diplerim çok kuru.

    YanıtlaSil
  5. --> bu krem kızartmıyor, acıtmıyor, leke yapmıyor insan daha ne ister dimi Zuzucum :)

    --> benimkide kuruluktan kaşınıyordu sonra acımaya başlıyordu. kozmetik şampuanlardan da şüphelenmeye başlamıştım Yıldızcım ama bu iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  7. amin Sevil, hepimizin kandili kutlu, duaları kabul olsun.

    YanıtlaSil
  8. güneş lekesi oluşumunu da önlüyor mudur ne dersin Pinky'cim?

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle önlüyor Kutucum. annemin cilt doktoru önermişti bu kremi bize. yüze çok yüksek koruma faktörlü kremleri uygulanmalı demişti.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)