12 Temmuz 2010 Pazartesi

al gümüş tabakanı, kafana tokanı tak. şöyle kol kola girip beyoğlu'na bir çıksak...



Hani ben düğüne gidecektim ya İstanbul'a, hıh işte o güne çok az kaldı.

Bizden önce sevgilim gidiyor İstanbul'a :) Düğünden sonra bana İstanbul'u gezdirmek istiyor. Nasıl mutlu mutluyum.

Sonra beraber Antalya'ya döneceğiz, ben O'na Antalya'yı gezdireceğim. Turist olacağız :)

İki haftaya yakın zaman geçireceğiz :)

Biletler hazır, keyifler gıcır. Daha ne ister bir Pinky.

O zaman şarkıya tık tık...

9 yorum:

  1. OOOO İstanbulda bir Pinkyyy;))

    YanıtlaSil
  2. vaktin olursa görüşelim o zaman :))))

    YanıtlaSil
  3. ben de ben de gidiyorum istanbula:)) bu haftasonu ordayım, sevgilimm ve benn olacağız:))

    YanıtlaSil
  4. Istanbul su siralar cok nemli ve sicak antalyayi dusunemiyorum bile

    YanıtlaSil
  5. --> Pinky air gururla sunar Kelebeğim :))

    --> vaktim olduğunda çok isterim Tibet'in anneciği :) şimdi karışıklıktan plan yapamıyorum ama.

    --> o zaman İstanbulda sevgiliyle buluşma haftası olsun bu haftasonu Mercancım :)

    --> off hemde nasıl yapış yapış Moda(e)rator, hamam gibi desek doğru olur :)

    YanıtlaSil
  6. aha post varmış görmemişim!
    geeel geeel

    YanıtlaSil
  7. uçarak uçarak gel bana geel :) az kaldı geliyorum Damlocanım

    YanıtlaSil
  8. bebeeem dönmeden ses ver tanışalım hacı

    YanıtlaSil
  9. iyi olurdu ama 24'ünde döndük Edicim. Bu sefer biraz yoğun geçti ama bir dahakine hepinizle tanışacağım inşallah :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)