7 Temmuz 2010 Çarşamba

civciv çıkacak kuş çıkacak...

Az önce annem koltuğu civciv çıkacak kadar ısıtmışsın bir de sıcak diyorsun dedi. Aslında tabi sıcak dersin demek istedi. Hem klimanın altındasın (27 derece, daha azına inemiyorum korkudan), hem de sıcak diyorsun demek istemişte olabilir. Hararet basıyor sıcaktan ne yapayım.

Halbuki hava geçen hafta çok güzeldi, akşamları serin serindi. Temmuza kadar klima açmadık. Kardeşim bir gece açmasaydı şimdi o koltuk senin bu koltuk benim uzanmıyor olabilirdim. Hasta etti beni yine. Tarihe baktım geleneksel sinüzit kutlamalarım tam zamanında başlamış. Neyse kapattık çeşmeyi hemen :) Tuzlu su iyi gelir diye denizde burnumu tıkamıyorum ama bir faydasını göremedim.

Denizde gözlerini açmaya üşenen bu pissiyle tanıştım. Mahmur mahmur bakıyordu, uyku sersemi gibiydi. Aynı ben :)



Parasailing yapanları seyrettim. İzlemesi iyi ama yapmayı düşünmem şahsen. Hem yükseklik korkum var hem de heyecanlı şeyleri sevmem, dinginlik en güzeli :)



Hava nemli ve yapış yapış. Çıkmak istemiyorum ama hem yürümeli hem markete gitmeliyim. Bu havalarda kendimi balık gibi hissediyorum. Yüz Pinky yüz. Banyoda yüz, lavaboda yüz :P

7 yorum:

  1. Ben de Pinky nerelerde diyordum,balık Pinky cupcuptaaa;)

    YanıtlaSil
  2. Parasailing'i ben de almayayım Pinky'cim, aklım yerinden oynar:)

    YanıtlaSil
  3. --> yüzgeçlerim çıktı çıkacak Kelebeğim :)

    --> yüksekten denize bakmak benim aklımı alıyor Kutucum. Hezarfen olmaz benden :)

    YanıtlaSil
  4. şimdi nasıl hava pinkicik? burda gök delindi :(

    YanıtlaSil
  5. öyleymiş Damlocanım kısa zamanda düzelir umarım. burasıda çok bulutlu, az güneşli ve çok nemli yani boğucu bir hava var.

    YanıtlaSil
  6. Biz de yağmurda yüzüyoruz Temmuz ortasında

    YanıtlaSil
  7. bu sene mevsimler kendini iyice şaşırdı Denizcim.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)