15 Temmuz 2010 Perşembe

tablo tablo söyle bana, senden pembişi var mı şu dünyada?..

İşte benim yardım almadan yaptığım ilk tablom :)



Aslında suluboya çalışmasıydı bu tablo. Ben yağlıboya çalıştım. Anneme çok özendim kaptım kalemleri, boyaları, fırçaları.

Gitmeden göstereyim dedim. Bir hafta yokum. Bizim aile hep başka şehirlerde olduğundan büyük bir buluşma olacak, cümbürcemaat maşallah. Bu yolculuk biraz da uçak korkumun üstesinden gelmeme sebep olacak, inşallah.

Öyle işte blogcanlarım Pinky uçar, kaçar ;) Görüşürüüz...

10 yorum:

  1. Yeteneklerine bir yenisini daha ekledin pembe şekerim;)

    Annenden sana geçmiş demek ki.

    İyi yolculuklar Pembem,iyi eğlenceler;))

    YanıtlaSil
  2. yolun acik olsun pinkiciiim, gule gule gidin, gule gule gelin :)

    YanıtlaSil
  3. yaaaaaaa!!!

    :@
    yetenekli insanları kıskandığımı bilmiyor musun?

    harika!

    YanıtlaSil
  4. --> şimdide pinkasso oluyorum galiba Kelebeğim :)) teşekkürler canıım.

    --> sağol Görkemcanıım. bak şimdiden gülmeye başladım :))

    --> hahahah :)) bilmiyordum Seyhancım. işte ilk resim için iyi gibiyim :) <-(pek mütevazı gülücük)

    YanıtlaSil
  5. sen mi yabtınnnnnn??? ne kadan da mikemmeeel

    YanıtlaSil
  6. sen ne yetenekli bir şekersin yaaa!!! :)))

    YanıtlaSil
  7. --> yaptım vallahi Damnacanım :))

    --> teşekkür ederim Denizciim :)

    --> yapmaya çalışıyorum işte elimden geldiğince birşeyler Tibet'in anneciği :)

    YanıtlaSil
  8. oha diyorum bebeğim sat bence yap sat bayıldım bittim yahu

    YanıtlaSil
  9. daha ilk tablom önce biraz ilerletmem lazım kendimi Edicim :) birde kendim üretmem lazım tabi

    ve çok teşekkür ederim beğenmene çook sevindim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)