27 Ağustos 2010 Cuma

ah merkür, hepsi senin yüzünden...

Tam yeni bir post yazmak için masaüstü bilgisayarı açıyorum(çünkü resimler orada), pc kapanıyor. Tekrar açıyorum, iki tıklıyorum, kapanıyor. Bilgisayar isyanlarda. Ama biliyorum hepsi merkürün suçu. Ne zaman gerilese bizim bilgisayara bir haller oluyor. Dengeler bozuluyor, iletişim kopuklukları oluyor böyle zamanlarda. Ama 12 eylülde düzelecekmiş, bunu hayra yoruyorum.



Şu anda üstümüzden bir deniz uçağı geçiyor. Bugün kaç kere geçtiğini sayamadım. Denize iniyor, su alıp yangına gidiyor. Önce belediye çöplüğü yandı, ardından Aksu ilçesinin Karaöz Beldesinde 100 hektar alan yandı :( Şimdi kontrol altına alınmış ve soğutuyorlar sanırım. Hava fırın gibi sıcak ve nemsiz. Güzel hava ama yangınlar olmasa daha güzel olacaktı.

Nerelerdeyim?



Günün yarısı denizdeyim, sonra uykudayım, kitaplarımdayım ve hatta bayram temizliğindeyim, gezmedeyim. Yüzüp yüzüp eve geliyorum ve uyuyorum. Deniz öğlene kadar dümdüz, hava nemsiz, toroslar berrak berrak gözüküyor. Rüzgar çıkmasa, sıcak bunaltmasa eve gelesimiz yok çoğu zaman.

Geçen gün denize girerken dizi dizi dizilmiş taşlara rastladım. Kim yapıyor peki? Annem :) Çok küçük olduklarından görünmemesinden midir, kimsenin dengeyi bozmak istememesinden midir bilemedim, taşlar uzun süre öyle kaldı. Denizde oynadığımız yetmiyor eve de getiriyoruz. Şimdi bu resimdekiler benim dengeli taşlarım :)

Peki sevgiliyle Side'de ikimizinde ayağına kadar kalpli taşları bulması ne olur?

Aşk olur ;)


Aşk dolu haftsasonları o zaman ;)

Özlemişim vallahi.

9 yorum:

  1. Kalpli taş'dan yıllar önce eşimde bana bulmuş üzerine ojelerle yazılar yazmış çok güzeldi. Şuan kapı çarpmaması için agırlık olarak koyuyorum önüne , çok söylenıyor bunun ıcınmı uğraştım diye:))

    YanıtlaSil
  2. duyduğuma göre ısparta sınırına kadar dayanmış yangın:( seviniyorduk bu yazı yangınsız geçirdik diye yine ciğerimiz yandı:( bu bi kader mi hayır olmamalı:((

    YanıtlaSil
  3. --> hhahaha çok hoş Moda(e)rator :) büyük olsa bende kapı önüne koyardım, baktıkça daha çok hatırlardım ;) ama çok küçük bizimkiler.

    --> evet malesef yine başlamış Mercancım :( hemde demir keserken kıvılcımdan başlamış, ne acı bi durum :(( bugün denizde deniz uçaklarının biri iniyor biri kalkıyordu tepemizden. çok uğraşıyorlar inşallah durur bir an önce.

    YanıtlaSil
  4. o bi deniz havlusu, evet evet tanıdım. o bi deniz havlusu. yaz bitene kadar görüşmeyelim bence de :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  5. aha bi mercan gördüm sanki!

    YanıtlaSil
  6. yook yok deniz havlusu değil o Damlocanım . veniş pembeli, mercanlı bir pareo :) denizle alakesi yok demek isterdim ama var :D

    YanıtlaSil
  7. arrrgh! özrü kabahatinden büyükk. ağliciim yarebbim

    YanıtlaSil
  8. Bebek tatilden yeni döndüm ve bu kadar olur twitter twitpic hesabımdan bende kalpli taş paylaştım kumsaldan :) hep kalp kal olalım :)

    YanıtlaSil
  9. gördüm Edicim gördüm :) çok güzel seninki de. ne mutlu oluyor insan dimi? amin, hep kalp kalp olalım canım:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)