15 Ağustos 2010 Pazar

ah şu gelen yar olaydı, elinde nar olaydı...

Side'de yürüyorduk, bir mağazadan 'şu gelen yar olaydı, elinde nar olaydı. ikimiz bir gömlekte, yakası dar olaydı' sözlerini işittik. Ardından {sevgili} güle {ben} oynaya Apollon Tapınağı'na doğru yol aldık.

Dönüşte yine içinde 'nar' kelimesi geçen hatırlayamadığım başka bir şarkı çalıyordu. Side'nin anlamı nar demek, o mağaza ondan şarkıları özenle seçmiş olabilir. Şimdi benim aklıma şarkıyı düşürüp ve dinleyip gülümsememe vesile oldu o mağaza.




Ver ver ver ver, ver Allah'ım ver :)


Mutlu pazarlar :)

8 yorum:

  1. Hoşuma gitti kuzum pembelim 2 defa çalıyor şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. çokca çalınırdı eskiden severek dinlerdim bende
    güzel günlerdi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. --> bende dinledikçe dinliyorum Edoşum. çok komik şarkıı :))

    --> Utku'nun annesi; banada küçüklüğümden bir zamanları hatırlatıyor şarkı. kıpır kıpır :)

    YanıtlaSil
  4. side nar mı demekmiş.. bak seen ;)

    YanıtlaSil
  5. anadolu dilinde nar demekmiş. ama nasıl bu ismi almış bulamadım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil
  7. e hadi artık yaz bence. poooyf!

    YanıtlaSil
  8. yaa yazacak değişik bişiy yokki.. deniz-kulaç-kitap-ev-kitap-uyku-pc-kitap-uyku. böyle aynı rutini sürdürüyorum kaç gündür.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)