31 Ağustos 2010 Salı

bir başlangıç, bir beyaz bulut...



İnception'ı ikinci kez izledim bugün. Şiddetle tavsiye ederim. İlk izlediğimde çok etkisinde kalmıştım. Vizyona girdiği ilk hafta hiç fragmanını izlemeden, adını sanını bilmeden, Leonardo DiCaprio filmi güzeldir deyip sevgiliyle izlemiştim. İkincisinde arkadaşımla gittim, bir daha izlenir diye düşündüm. farketmediğim detayları farkettim.



Filmde aklıma takılan tek şeyi söylemeyeyim, spoiler olmasın. Ama başka bir şey söyleyeyim filmdeki düşünce yani dürtüp düşürünce uyanma benim rüyalarımda çok sık olur. Ayağım kayar veya yukarıdan bir yerden düşer, ayağımı yatağa sürtüp kendim durdurmaya çalışıyormuş gibi uyanırım. Size de olur mu?

Sonraa iki gün önce benim pamuk gibi bembeyaz bir kuşum oldu :) Yani aslında kardeşimin kuşu daha çok çünkü o aldı. Ben istesem alınmazdı. Canım Şeker'imden sonra çok üzülüp, aylarca ağlayınca annem eve böcek bile almayacağını söylemişti. Bak şimdi yine bağlandım. Aman, cik cik diyor bana şimdi :) Yakında konuşacağız bebişimle. Fotoğrafını koyamıyorum çünkü daha çok bebiş ve makineyle ürkütmek istemiyorum. Adını henüz koyamadık, düşünüyoruz bakalım.

Böyle tatlı tatlı günler yaşıyoruz. Yeni bir can geldi evimize tavuk kanadı kadar :)

8 yorum:

  1. nazar değiyor, çok korkuorum ben.

    YanıtlaSil
  2. allah korusun bebişkolarımızııı

    YanıtlaSil
  3. ciddiyim, ben koymamaya çalışıyorum. paşam hala kurtulamadı, yine fenalaşmış :S

    YanıtlaSil
  4. Cici kuşun cici kuşu olmuş;))

    YanıtlaSil
  5. çok merak ediyorum bu filmi. iremde tavsiye etti şiddetle ama gidecek fırsatım yok hiç :(
    kuşun hayırlı olsun canım, güle oynaya konuşun :)

    YanıtlaSil
  6. --> yine mii :( canım beniim iyileşir kısa zamanda umarım.

    --> :)) hem de çook cicikuş Kelebeğim. adını bulamazsak cicikuş koyacağız :)

    --> daha devam eder Sibelcim, inşallah zamanın olur izlersin.

    kuşum şimdilik konuşmak için boğazını temizliyor, muhabbet edicez umarım yakında ;)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun pembem, nazara inanma ne olur imgeleme yap ben izin vermiyorum değmez diye inan bu arada bu filmi hala anlamayanlar var biliyor musun :) İyi bayramlar bebem

    YanıtlaSil
  8. ben de aynı senin gibi düşünüyorum Edicim. değmez dersek değmez ;)

    ciddi misin? gayet net bir film aslında. kurgu süper.

    Şimdiden iyi bayramlar canım. iyi tatiller :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)