30 Eylül 2010 Perşembe

hanimiş benim davşanım, hanimiş benim sincabım...



İşte karşınızda benim Jumbom. Türü itibariyle jumbo olduğu için Jumbo koyduk oğluşumuzun adını. İngiliz bilim adamları yememiş içmemiş muhabbet kuşununun genetiğiyle oynamış. Kanat genişliğini daha büyütmüş, göğüs kafesini daha genişletmiş, boyunu daha uzatmış bilmem ne. Velhasılı kelam bizim kuş rambo olcak büyüyünce. Tontişim daha çok küçük, sırtındaki tüyler yeni çıkıyor.

Nasıl yaramaz, nasıl cambaz...

Biraz da şizofrenik. Çünkü kendini yarasa zannediyor. Genetiğiyle oynandığının şu anki en belirgin kanıtı.

Günün yarısı tek yaptığı şekil bu;



Bu şekilde sabit durmuyor, ters ters inip çıkıyor.

Haa bir de tek ayağı havada sırtüstü yatmaya çalışması var. Ters yatıp bakıyor etrafa. Sanırım dünyayı tersinden görmeyi seviyor. Deli işte :)

Ama çok tatlııı...

11 yorum:

  1. cumboyla:)aynı renk oceler çok sevcem :)nerdenmişşşşş hanimişşşşş:)

    YanıtlaSil
  2. kendi imalatım Pofişim :D aslında su yeşili istiyordum ama onu yapacak renk yok bende.

    YanıtlaSil
  3. bende çok seviyorum claristen aldım ama aynı sulu boya gbi:)serhat srdrmüo çok komik çnkü:)

    başka bi yerde de bulamadım ben he bide avonda grdm onu denycem olmadı sana da söleriz güzelse:D
    ben öle yurt dışından gtrtemem bi ojeyi:D:D:D

    der yarın sipariş verirmişim neyse kaçtım ben tıp:)

    YanıtlaSil
  4. --> kuzum su yeşiliydi benim asıl hedefim ama yapınca bu mavi de çok çok hoşuma gitti. burda claire's olsa su yeşilini alıcaktım bende ama İstanbul'da da bulamamıştım zaten. bende bugün avonda gördüm 6 liraymış. denesek mi :)

    --> tatlılığıyla türlü şebeklik yapıp sevdiriyor kendini Ahucum :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı, konuşmaya başladı mı? :)

    YanıtlaSil
  6. daha 1 hafta oldu bize geleli. şimdilik konuşmalarımı dinliyor, kaydediyordur umarım :) biraz büyüyünce konuşacağını umuyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten jumbo bu Pinkimm,daha minik diyorsun bir de :))

    YanıtlaSil
  8. kihkihkih :) daha üç aylık ama Kelebeğim :)

    YanıtlaSil
  9. ya niye oynuollar genetiğiyleeeeee

    YanıtlaSil
  10. ah ben bir anlasam zaten bu genetik değiştiren bilim adamlarının dünyaya hükmetme çabasını. jumbo diye bir tür oluşturmuşlar. daha da büyütüp dinazor yapmak istiyorlar sanırım.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)