15 Eylül 2010 Çarşamba

profesyonel denizkızı...



Vücudum metamorfoz geçirmeye başladı. Suya hiç olmadığım kadar uyum gösterdim bu sene. Öyle ki artık yüzerken istem dışı kapatamadığım gözlerim artık acımıyor. Ellerim hiç buruşmuyor. Hangi stil yüzersem yüzeyim kafamı hiç sudan çıkartmıyorum. Daha doğrusu çıkartmak istemiyorum çünkü suyun altı daha güzel gelmeye başladı. O turkuaz gördüğüm en güzel turkuaz. Artık daha güzel denizkızı taklidi yapıyorum. Ciğerlerim de gelişti, nefesimi 8-10 kulaç tutabiliyorum. Kondisyon mikemmel. Şimdi tam bu esnada yaz bitmese. Ben evrim geçirsem, kuyruğum çıksa :)



Geçenlerde ben denizdeki dubaların ipinde oturup dinlenirken, çok uzaklardan gelip çok uzaklara giden yaşlı amcaya bir çift sözüm olacak.

Sen kendini Behlül mü zannediyorsun bey amca? Peheey eski yüzücülerden kim kaldı? Bi sen bi ben :) Nasıl bir azimle kelebek yüzüyorsun yahu. O kadar çok yüzdün ki vallahi ödüm koptu sana bir şey olacakta kurtaramayacağım diye. Seni kıyıya nasıl götüreceğimi düşünürken buldum kendimi. Öff vallahi balina görsem bu kadar tırsardım. Öfleye pöfleye de olsa o nasıl bir yüzüştür, nasıl bir enerjidir o yaşta? Maşallah diyeyim bari. Aklıma geldin işte gece gece. Umarım senin yaşına geldiğimde benim de hakkımda böyle düşünürler. Teyze eskiden profesyonel yüzücüydü herhalde derler :)

Ben teyze olacağım değil mi? Peki yine pembe fiyonklu bir bikinim olacak mı?

Ben doğalı 24 yaz geçmiş. Peki kaç yaz daha geçmesi lazım benim denize doymam için?

İşte yaz sonu psikolojime büründüm ben yine. Son anların tadını olabildiğince güzel bir şekilde çıkarmaya çalışıyorum. Kışlık hiçbir şey görmek istemiyorum. Hepsi bu anlar bitmesin diye. Ben tembel bir koala gibi bir dubaya tutunmuşken, tatlı bir esinti ılık ılık yüzüme vursun diye.

9 yorum:

  1. Antalya'nın tadını çıkar Şeker Pembem. Ya İstanbul'da olsaydın? çoktaaannn girmiştin sonbahara :)))

    YanıtlaSil
  2. Sen iyi ki Antalyadasın şeker pembem,Allah dağına göre kar verirmiş;;)))

    YanıtlaSil
  3. --> çıkarıyorum çıkarıyorum. bir gün başka şehirde yaşamam gerekirse ne yapacağım bilmiyorum Sibelcim :)

    --> hahhaha :D vallahi öylee olmuuş Kelebeğim :)

    YanıtlaSil
  4. :)) amca için endişelenmene çok güldüm ama yapma sırt üstü yüzerken kafanı suya sokuyor olamazsın :Pp
    va ya bırak gelsin şu kışş ohh giyelim eldivenlerimizi.. ne hoş!! :))
    ve teyze olunca bikiniye hayır :)))

    YanıtlaSil
  5. ayy Seyhan öldürdün beni gülmekten :D ama bak sırt üstü de sokuyorum kollarımı geriye doğru birleştirip dalıyorum. değişik stiller buldum :D teyze olunca bir daha düşüneceğim bu bikini işini ;)

    YanıtlaSil
  6. pinky öyle iştahlı anlamışsın ki şu hasta halimle gidip 2 tur yüzesim geldi :))

    YanıtlaSil
  7. işte öyle iştahlıyım yüzerken :) geçmiş olsun Burcucum. iyileşince yüzersin keyiflice umarım.

    YanıtlaSil
  8. vuuhuuu! bilok teması deiişmiş yıllardan sonra!!!

    YanıtlaSil
  9. :) evet nihayet karar verebildim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)