21 Eylül 2010 Salı

var mı internetten öte, varsa sen söyle...

Kaç gündür modemle ilgini abidik gubidik bir problem yaşamamızdan dolayı internete giremedim. Ne zor ihtiyaç anında internete girememek. Çok alışmışız, çok. İnternet aileden biri gibi. Hani evden uzakta olsak bu kadar problem olmaz ama evde olup, bakılması gereken şeyler olunca olmuyor.

Şimdi gelelim haberlere sayın seyirciler.

Pamuk kuşumun yem yeme problemi vardı geldiğinden beri. Ağzına yemi alıp yiyormuş gibi yapıyordu. Ben elimden yediriyordum ama çıkarıyordu. Bol bol su içiyordu ve dolayısıyla beslenemiyordu. Bu hali bizi üzünce annesinin yanına götürdük. Annesi ağzından beslemiş ama bizimki yine yiyememiş, çıkarmış. Kuşçu da bir anlam veremedi bu duruma. Ne yazık ki kuşlarla ilgilenen bir veteriner de yok. Halbuki yemek yememesine rağmen enerjisi yerinde bir kuştu ama açlıktan vik vik sesler çıkarıyordu. Pamuğum benim :( Artık anne ve babasıyla beraber yaşayacak, mutlu olur, yemini yer umarım. Kuşçu bize başka bir kuş vermeyi teklif etti. Bekliyoruz yeni gelecek bebişleri.

Dün denizdeyken güneşin etrafında gökkuşağı gördüm. İlk defa yağmur olmamasına rağmen bir gökkuşağı gördüm. Sevinçliyim her gökkuşağı gördüğümde olduğum gibi.



Tırnağımda bir cupcake gördüm. Ne zevkli birşeymiş nail art dedim. Kendim yaptım, kendim eğlendim.



Ve nihayet blog temamı değiştirebildim :) Mutluyum.

Ve biraz yorgunum. Bahar yorgunluğu olabilir. Yüzme yorgunluğu veya klima yorgunluğu da olabilir. Tam olarak kestiremiyorum.

Tekrar görüşünceye dek esen kalın. Şarkısız kalmayın.

12 yorum:

  1. Yok valla kuzum ojeni de seni de yerim içim açıldı hihi tema da cici tam senlik olmuş

    YanıtlaSil
  2. Demek gitti pamuk kuş yazık ne sıkıntısı vardı acaba?

    Bahar geldi buralara Pinkim çoktan,yorgunluğu sorarsan ben son aylardan zaten hep yorgunum,düşün ki yemek yedikten sonra koltuğuma oturduğumda bile yorulmuş oluyorum:))

    Bu deseni sen mi çizdin tırnağına?

    YanıtlaSil
  3. --> teşekkürler Edicim, yaptım işte pembiş birşeyler :)

    --> arkadaşlarından ayrıldığı için psikolojisi bozulmuş olabilirmiş. ama hiç psikolojisi bozuk gibi değildi gayet cıvıl cıvıldı bebişim :( kafasını bile kaşıttırıyordu bana.

    bol bol dinlenmen lazım zaten Kelebeğim. yakında enerjin gelecek fazlasıyla ;)

    evet tırnağımı ben çizdim. flormardan siyah nail art oje almıştım. oynarken oynarken kalpler kekler yaptım tırnaklarıma :)

    YanıtlaSil
  4. vuuuu harikağğğğ kapkeyyklerrr

    YanıtlaSil
  5. teveccühün Damlocanııım :)

    YanıtlaSil
  6. blog temana ba-yıl-dım:) sana ve bloguna çok yakıştı bence:)

    YanıtlaSil
  7. temana alışmam için bana zmn ver :)
    cupcake! süper!
    sadece sen değil bak bizde eğlendik :)
    yeni gelen kuşun obur olması, seni üzmemesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. --> teşekkür ederim Mercancım, beğenmene sevindim :)

    --> bende değişen temalara zamanla alışıyorum Seyhancım, zamanlar senin :)
    ve amin, yarın dombili bir kuşum olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Obaaaa o tırnağındaki cupcake süper olmuuuuş, bayıldım taptım! Tırnağa çizilen çiçek böcek vs sevmem ama bu süper cidden :) !

    YanıtlaSil
  10. :)) teşekkür ederim Modafobik. tatlı bir şeyler yapmaya çalıştım işte :)

    YanıtlaSil
  11. senden bir sürü şey istiicektim, şimdi bir de nail art eklendi. antalya'dan buraya da yetişemezsin ki :( gel seni buraya gelin alalım :))))

    YanıtlaSil
  12. belki bir gün gelebilirim, belli olmaz tabbi :) sen iste ama uzaktan yapabileceklerimi yapabilirim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)