26 Ekim 2010 Salı

bir fincan cupcake çizsem...

Ben yine kendime bir güzellik yaptım, mutlu oldum.

Öncelikle belirteyim çok iddialı değilim bu konuda. Eğitimini almadım sonuçta ama çok isterdim profesyonelce bu işle uğraşmayı. Şimdi sadece diğer hobilerimde olduğu gibi zevk için yapıyorum ve çok keyif alıyorum. Bu ikinci yaptığım yağlı boya tablom. Baktıkça mutlu oluyorum. Çok sevimli gözüküyor gözüme :) Ben yaratmadım ve yine yabancı bir ressamın tablosundan kopya çektim ve biraz renklerini değiştirdim.




Hatalarım vardır mutlaka, görüyorum bakınca bir şeyler hatta fotoğraf çekince daha belirgin görüyorum ama bunlar acemilik imzam olsun :) Bir yönetmen "imza niteliğinde bilerek bıraktım o hataları" demişti, şaka mı gerçek mi bilemeyeceğim.

Benimki gerçek :)

18 yorum:

  1. Teknik bilmeyen bir kişi için (ben gibi) çok güzel! Özellikle renkleri..

    YanıtlaSil
  2. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ne kadan harika olmuşş kızzzzzzzzzzz bende bende bendeee rose gibi callio'nun kardeşi gibi:)

    ellerine sağlık bana da öğret:)

    YanıtlaSil
  3. çoook tatlı: )
    Bundan üçlü beşli bir seri bir cafede ne güzel durur ;-))

    YanıtlaSil
  4. --> teşekkür ederim n@zo. maviydi aslında orjinali ama ben pembeciyim ya pembeleştirdim :)

    --> :) sağol tatlım. sen burada olsaydın annemin gittiği kursa giderdik beraber Pofişim, ne fincanlar çizerdik amaa :))

    --> ben de yanına çaydanlık ve vazo yapıp bir seri yapmayı düşünmüştüm Denizcim ;) gelecekteki mutfağıma inşallah :)

    --> teşekkür ederim Zeynep :)

    YanıtlaSil
  5. çok yeteneklisin sen, annem ve teyzem bildim bileli yağlı boya tablo yaparlar, eğitimini almadılar ama bu işte çok iyiler, sende de kesinlikle var o yetenek bravo!

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim Ahucum :) ben de annenle teyzen gibi ilerletirim umarım. benim annem 2 yıldır teyzem 3 yıldır kursa gidiyor, geliştirdiler kendilerini. ben geri kalır mıyım hiç ;D

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş :) sana blog ödülü yolladım benim blogumdan bakarsın :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. aa öyle mi? hemen almaya geliyorum ödülümü. çok teşekkürler Unicorncum :) sevgiler benden ;)

    YanıtlaSil
  9. ne hatası yaaaa. dehşetengizzz

    YanıtlaSil
  10. sağol Damlocanım :) senin bakışın güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Ohooo bunda da hata varsa, Pinky'cim haksızlık etme kendine, ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  12. Pembe pamuk şekercim harika yapmışsın,süper olmuş,sen de süper yetenek var tatlım.Devam et yapmaya;))

    YanıtlaSil
  13. --> sevindim bak şiimdi Kutucum :) teşekkür ederim. ilerleteceğim daha :)

    --> çok sağol Kelebeğim :)) siz beğenince ben de daha çok beğendim. devam edecek eylemlerim ;)

    YanıtlaSil
  14. bence de çok güzel olmuş, durmak yok devam :)

    YanıtlaSil
  15. teşekkür ederim battadol :) bir kere tadını aldım bırakmam :)

    YanıtlaSil
  16. kiziiim harika olmus ki buuuu, asil ben derse almaya geliyorum size :) ellerine saglik, devam devam pinkisim :)

    YanıtlaSil
  17. sağol kuzucum :) gel bize katıl bize, biz neler çizeriz seninle berabeer :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)