30 Ekim 2010 Cumartesi

büyük konuşma Pinky...

Çok fazla değil daha 1 ay önce oxford pabuçlar giydiğimde gözüme kötü gözüküyordu. Hem bileklerim içinde yüzüyor gibi görünüyordu, hem de topuksuzdu gördüklerim. Ayakkabı, bot, çizme alırken benim için ilk kriter ayakkabının bileğimi sarmasıdır, bu yüzden çok zor alışveriş yaparım.



Neyse efendim bunları görünce bir de topuklusunu görünce bir deneyeyim dedim ve çok hoşuma gitti. İlk defa kahverengi ayakkabılarım oldu çünkü kahverengi giymeyi pek sevmem. Ama ayakkabı ve çantayı kullanıyorum şimdi. Alıştım sanırım :)



Sonra çantayı gördüm. Çantayı ilk gördüğümde almadığıma pişman oldum çünkü hemen satılmış, kalmamıştı ama vitrindekini bana verdiler kendiliğinden. İstesem çıkartmazlardı haa.

Demek ki neymiş giymem, etmem diye büyük konuşmuyormuşuz :) Gün gelir hoşumuza gidebilirmiş. Zevkler değişiyor sanırım.

Meraklısına;
Ayakkabı: Flo - Tracy Co.
Çanta: Zara
Yüzük: Salı pazarı

16 yorum:

  1. gülee gülee giyy kuzum bn bkmya gttiğim de bunlardan klmamıştı çnta desen duman olmuştu:)

    YanıtlaSil
  2. aynen bende oxfordlardan uzak duruyordum amaaaa gel görki şimdi böyle tamda senin aldığın gibi topuklusundan istiyorum:)) zaten topuksuzu bnm koca ayaklarımda erkek ayakkabısından farksız kalır :)

    doğum günü yorumun için ayrıca tşk ederim cicim ;)

    YanıtlaSil
  3. Nefis bunlar Pinky'cim, bayıldım valla, güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şıksın bebeğim;)

    Çok güzeller,güle güle eskit,güzel yerlerde gez toz papuçlarını eskit.

    YanıtlaSil
  5. pinkisiiim, yoksa sen ise mi basladin, hayallere bi adim daha mi yaklastin :)

    YanıtlaSil
  6. --> aa gelir ama yinede takip et canım sen. hatta numarasını varsa dene, internetten al. ben bulamasam öyle yapacaktım. çantayı da takibe devam Pofişim :)

    --> yok Seyhancım topuksuzu herkeste erkek ayakkabısı gbi duruyor zaten. erkek arkadaşım ayakkabımı ilk gördüğünde 'e bu benimkinin topuklusuu' dedi :) ayakkabının her hali maskülen. kesinlikle tavsiye ederim.
    ayrıca iade-i ziyaretin için teşekkür ederim canım. tekrar İyi ki doğduun :)

    --> teşekkürler Kutucuum :) ilk defa kahverengi bir şeyim olduğu için endişeliydim alırken ama şimdi ben de bayıldım :)

    --> çok sağol güzel anne Kelebeğim :)

    --> yok kuzum işe başlamadım ama bir kaç görüşme sonrası iki tane tuğla gibi kitap aldım, okuyarak hayallerime yaklaşacağım :D

    YanıtlaSil
  7. Aman o bana da çok olur,hiç sevmedim derim bakarsın iki gün sonra onunla yatıp kalıyorum :D

    YanıtlaSil
  8. hihihi :)) yalnız olmadığıma sevindim Ebcim :)

    YanıtlaSil
  9. hepsine bayıldım şahaneymiş canım güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim Unicorncum :)

    YanıtlaSil
  11. bayımdııımmm, ben de istiodum da bi türlü fırsat olmadı ilk fırsatta floya bakılaaa

    YanıtlaSil
  12. bak canım bak, fırsatın olur artıkın :)

    YanıtlaSil
  13. aldım valla aldım! çok üpperrr

    YanıtlaSil
  14. :D güle güle giy kuzuum. çok yakışmıştır eminim :)

    YanıtlaSil
  15. ayakkabıya da çantaya da bayıldım.şimdi gitsem bulur muyum flo'da acaba? bi de hatırlıyo musun taba rengi var mı bu ayakkabıların?çantan da çok çok hoş :)

    YanıtlaSil
  16. öyle rahatlarki ben sonra taba rengini de aldım Unicorncum :) şiddetle tavsiye ederim. kesin bulursun. daha iki gün önce gördüm vitrininde yeni sezon yazıp tekrar satışa sunmuşlar. taba rengini bulamasan başka rengini deneyip numaranı kesinleştirdikten sonra internet sitesinden de alabilirsin. bir de buradaki mağazaların hepsinde bittikçe yeniden getirdiler, çok satıyor sanırım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)