11 Ekim 2010 Pazartesi

istatistiki bilgilere göre...

Pamuk prensimiz Tibet'in anneciği güzel bir mim yollamış bana. Blogger'ın yeni hizmeti olan İstatistik bölümünden en çok okunan 5 postumuzu bulup, kısaca yorumluyoruz. Merakla kendi istatistiklerimi kontrol edip yayınlıyorum hemencecik.



İlk 5'im şöyle efendim;

1- gittikçe artan Jane Austen hayranlığım... : Hayranım işte o döneme, bu kadına, yaşadığı dönemdeki aşklara. Bu postu arayanların %90'ı dünyanın çeşitli ülkelerinden geliyorlar ve uyarlanan filmlerin resimlerini ararken beni buluyorlar. Jane Austen sevenleri görünce seviniyorum.

2- bir ağlarım, bir gülerim... : Bu postum da bir film postu ve yine beni resim ararken bulmuşlar. Bir gülüp, bir ağlayıp ve bir şaşırdığım 3 filmden bahsetmişim. Son iki film en çok sevdiğim filmler arasında.

3- yoksa sen o kağıtları çöpe mi atıyorsun?... : Ruhuma Derya Baykal girmiş ve atmamışım fiyat etiketlerini. Şimdi her kitabımın arası püskül püskül. Seviyorum püsküllerimi, ayraçlarımı.

4- ağrıdı dişim nanay, çok içmişim nanay... : Çok şekerli yemeyin, asitli şeyler içmeyin. Hem dişinize hem de bedeninize zarar ;) Diş tedavileri zor iş yahu. İğneyle kuyu kazmıştı resmen doktorum.

5- sırtımızda tarantula besleyelim... : Burada bahsettiğim tişörtten yaparsak oyuncak bir tarantula şart tabi :) Daha gerçekçi olur.

Eveet benim en çok ziyaret edilen 5 postum bunlardı. Bakalım Seyhan, Görkem ve Pofiş'in ilk 5'i neymiş. Sobee...

Peki biz nasıl yapacağız bu mimi derseniz şöyle anlatayım. Önce İstatistikler bölümüne giriyorsunuz. Sonra ön izleme bölümünden TÜMÜ seçeneğini tıklıyorsunuz. Hemen aşağıda en çok ziyaret edilen 5 postunuzu göreceksiniz. Hıh, işte onları biz de görelim bakalım :)

Lezzetli görünümüyle damaklara şenlik temsili istatistik pastasının kaynağı şurasıdır tık tık...

20 yorum:

  1. Pasta beni benden aldı:))

    YanıtlaSil
  2. ay ne yaptım ben gece gece. pardon vallahi ama yarın sana pasta getirenler olur Kelebeğim ;))

    YanıtlaSil
  3. eneeem bu pastadan isterikk!

    YanıtlaSil
  4. :)mim için sağol minik kuşum

    YanıtlaSil
  5. --> ben de şimdi nasıl yapsam bu pastadan diye düşünüyordum Damlocanım. yeşil kısmını annemin ıspanaklı kekinden yapacağım ama pembeye gıda boyası katmadan neyle renk verirdim diye düşünüyordum :D olsa yapcam yani bak organik bir fizibilite aşamasındayım :D

    --> rica ederim Pofiş kuzum. aa bi kuzu gördüm vallahi :))

    YanıtlaSil
  6. bu pasta gece gece tüm olayı değiştirdi iyi mi

    YanıtlaSil
  7. ya bu mim güselmiş sanki? ;P

    YanıtlaSil
  8. --> ben de bu pastayı gördüğüme pişman oldum Telekinesis.

    --> o zaman sen de yapıver Damlocanım ;)

    YanıtlaSil
  9. Bu pasta tam Pinky pastası:D

    YanıtlaSil
  10. renkleri beni benden aldı zaten Kutucum. benim için yapılmış :D

    YanıtlaSil
  11. ya pinky ben mimi almıştımda nerden bileyim hangi yazım fazla okunmuş demiştim :))

    istatistik bölümüne pek yabancıyım bi anlatıyver :)) ben şu en çok okunanlara göz gezdirip hafıza tazelerken.. :)

    YanıtlaSil
  12. Seyhancım bak şurada resimli anlatımı var canım.
    ben de oradan yararlandım ;)
    http://ayazbulut.blogspot.com/2010/10/istatikleri-dokuyoruz-ortaya.html

    hadi bakalım kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  13. verdiğin linkten yola çıkarak bende nihayet yanıtladım mimi :)
    benim görselim seninkini döver :D

    YanıtlaSil
  14. hahhaha :D döver vallahi Seyhancım. katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  15. Sıralamayı gördükten sonra baktım direk yazılaraa fakat benim favorim 5 numara olduuu! :) Hepsi birbirinden süper yaa, bu aradaa o pasta resmylee beni diyetimden men etmeye mi çalışıyorsun?! -.- cıkcık :)

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler Modafobik :) pasta çok cici görünüyordu bilerek yaptım :p ama bana da eziyet bu görüntü :)

    YanıtlaSil
  17. Hehe, dün gidip yedim! :)

    YanıtlaSil
  18. hem de çileklii. afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  19. cancagazim ben bunu yapmayayim, cunku bana cok hos olmayan seyleri hatirlatiyor bu cok okunan yazilar, affedersin di mi ;)

    YanıtlaSil
  20. tabiki canım affetmek ne kelime :) nahoş şeyleri hatırlamanı istemem.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)