11 Ekim 2010 Pazartesi

severek yediğim tek balık...

Balık severim ama 'ah bir balık olsa da yesem' demem. Zaten ölmüş balıklarla göz göze gelerek {brrr} yiyemiyorum. İlla yemem gerekirse kafa tarafına bakmamaya çalışırım. Tamamen duygusal.


Ama balık krakerleri hiç korkmadan yiyebilirim. Yerken 3-5 yaşında bir Pinky oluveririm. Fakat hemen ağzıma atıp çatır çutur yemem. Önce dişlerimle yatay olarak ikiye ayırırım, öyle yerim :D Bunu yapan çok insan olduğunu düşünüyorum. Hatta baktım facebookta grup bile açmışlar.



Aynı yatay dişleme işlemini çubuk krakere ve hatta havuca da yaparım. Havucun ortasında kalan tatlı bölümü tek başına yerim. Çocukluk alışkanlığı işte.

Siz nasıl yersiniz çok merak ettim :)

21 yorum:

  1. Kendimi buldum, Aynen anlattığın gibi yerim bende..

    Hem de çubuk krakerle, havucu da :))

    YanıtlaSil
  2. aynen boyle cancagazim :)) badem ekmektir, cubuk makarnadir, balik da baliktir, evciliklerde :))

    YanıtlaSil
  3. Oy bende ayni sekilde yerim =) pit pit ayiririm ortadan yehu tek degilmisim =)

    YanıtlaSil
  4. --> havucu da böyle yiyene rastlamamıştım. ben de yalnız değilmişim Margrit )

    --> :D yaa ben hiç öyle oynamadım amaa. seninle oynayalım Canimu :)

    --> yalnız değilsin. garip değiliz hiçbirimiz Zuzucum :)) ayırmak bir oyun gibii.

    YanıtlaSil
  5. Ben de ortadan bölüp yerdim çok severim balık krakeri,epey zaman oldu yemeyeli.

    Hamileliğimin ilk günlerinde bol bol çubuk kraker yedim.Ögg dedim:))

    Ama balık krakerin yeri ayrıdır.Bir de pizza krakeri severim;))

    YanıtlaSil
  6. hepsinin yeri ayrı gönlümüzde Kelebeğim :) pizza da çok güzel. ben evden balık ve çubuğu eksik etmem ara öğün niyetine :)

    ilk günler yediyse Demir'de sevecek demek ki krakerleri. balığı sever bence :))

    YanıtlaSil
  7. ben çocukken bu balık şeklindeki krakerleri arkadaşlarla çarpıştırarak yerdik.hangi balık yenecek misali :)

    YanıtlaSil
  8. balık yiyemiorum azizim ve iyi ki cevatbeyamca da sevmiyor, annemin ısrarıyla biki parça belki, ölümü öplerle :D ama balıkkraker başkadır başkaaaa! hele bi de büyük paketleri var avuç avuç yuvarlıyoruuum bennn :D bi de sıcak çayyy. vuuu

    YanıtlaSil
  9. havuç da ayrı mesele tabii. ortasını büyük keyifle namnammm

    YanıtlaSil
  10. aynen pinkycim aynennnn bayılırım bi milyon abur cubur çeşiti çıksa da onların yeri hiç değişmez hatta karma paket bile yaptılar yaaaa ben bide pizzayı da severim:)

    bideeee bende 2 ye bölenlerdenm:):):):)

    YanıtlaSil
  11. --> ihihi sizin balık yeme tarzınız da güzelmiş İkiz Bebekcim :))

    --> biz de hep büyük alırız, küçük kesmeeez :D ooh sıcak çayla en güzeli ama yeşil çay ;)

    sadece ortasını satsalar keşke havucuun :)

    --> yaşasın Eti o zaman kuzuum :D ay ben o karma paketi görmemişim, sen görürsün tabbii :)

    YanıtlaSil
  12. Ben önce kuyruğunu kırtlatırım, sonra hop geri kalanı da mideye:)

    YanıtlaSil
  13. eveet, kuyruk kırması da zevkli Kutucum :) kıtırt kıtırt yım yım..

    YanıtlaSil
  14. haha bu kadar olur bende bende dedim, ojeni de yesinler :)

    YanıtlaSil
  15. çok çok ortadan balık ayıklamayı seven. yalnız değiliz ;)

    YanıtlaSil
  16. Hehe yok yok vazgeçtimmm favorim buuuu post! :)

    YanıtlaSil
  17. bu balık hepimizin favorisi sanırım :)

    YanıtlaSil
  18. :) benimde en severek yediğim balık :)))

    YanıtlaSil
  19. hem gözleri yok hem kılçıksız :)

    YanıtlaSil
  20. Hemde kokmuyorrr tadı da çok güzel ben rahatsızlığım nedeniyle balık yemek zorundayım ama yiyemiyorum mecburen balık kapsul içiyorummm ama deseki dr.um balık kraker yeee :) doz aşımı bile yaparım hehe :))

    YanıtlaSil
  21. :D hehhehe keşke aynı şey olsaydı. ben de sevmem kokusunu.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)